Gå til innhold

Hvorfor blir vi så små?

Anbefalte innlegg

Gjest lurer27

Da jeg slet som mest oppførte jeg med veldig "barnslig". Jeg var i denne perioden 17-21 år. Kunne legge meg rett ned å hylskrike som en unge, eller nekte å samarbeide med noen. Sa bare "vil ikke" å knyttet armene sammen. Det førte også til at jeg ble behandlet som en unge...

En slik oppførsel kallest vel regresjon, men jeg forstår ikke hvorfor jeg regaerte slik. Kunne aldri falt meg inn å gjøre noe slikt nå. Er 27 år...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/208574-hvorfor-blir-vi-s%C3%A5-sm%C3%A5/
Del på andre sider

Fortsetter under...

UndrendePåDetMeste

Jeg tror rett og slett man ikke finner de rette ordene. Slik som barn som ikke har det største vokabularet. Når du vet du ikke får forklart uansett, så er det vel naturlig at man reagerer på en klar og utvetydig måte på andre saker i stedet. Min tanke.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...