Gå til innhold

Hva er siste nytt om konedrapet?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest long nose

Tror det siste nye er at han kommer til å innkalle klovnen Krusty og Sideshow Bob til å vitne om hans karakter.

Hehehehe, morsom du?

Tror du han har tenkt å fortsette som klovn(i fengselet)?

Jeg husker den skrekkfilmen om klovnen som kom opp av sølepytter, dusjanlegg osv og killa folk...grøss! :(

ShitDiddelyDo

Hehehehe, morsom du?

Tror du han har tenkt å fortsette som klovn(i fengselet)?

Jeg husker den skrekkfilmen om klovnen som kom opp av sølepytter, dusjanlegg osv og killa folk...grøss! :(

Du tenker på Pennywise i IT?

Bra film, helt til den tar fullstendig av på sedvanlig Stephen King-vis, og monsteret viser seg fram som filmhistoriens minst skremmende monster.

Nei, jeg tror nok fyrens klovnekarriere får seg et kraftig støkk nå.

Annonse

Gjest long nose

Bra film, helt til den tar fullstendig av på sedvanlig Stephen King-vis, og monsteret viser seg fram som filmhistoriens minst skremmende monster.

Ja det var den filmen, synes den er litt ekkel selv om den er stokk dum.

Men nå tror jeg alle barns illusjoner om de koselige klovnene har brast, alle klovner er egentlig ondskapsfulle lurendreiere, hehe! ;D)

Og nissen er visst ikke helt god han heller, du vet..julenissen dreper og er "bad".

Fy, den klovnen var ekkel

ponny1365380855

Ja det var den filmen, synes den er litt ekkel selv om den er stokk dum.

Men nå tror jeg alle barns illusjoner om de koselige klovnene har brast, alle klovner er egentlig ondskapsfulle lurendreiere, hehe! ;D)

Og nissen er visst ikke helt god han heller, du vet..julenissen dreper og er "bad".

Tror ikke alle barn har fått med seg dette, så klovner vil nok fortsatt være det samme for de aller fleste barn.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...