Gjest nisssen Skrevet 2. desember 2005 Skrevet 2. desember 2005 Når får DU halv skatt? nov? eller desember? og når pleier din lønn og utbetales i mnd. 1 - 15 eller slutten av mnd. 0 Siter
flisa Skrevet 2. desember 2005 Skrevet 2. desember 2005 Hvorfor lurer du på det? ...det samme tenkte jeg - det kan jo ikke ha NOEN nytteverdi! hehe 0 Siter
morsan Skrevet 2. desember 2005 Skrevet 2. desember 2005 ...det samme tenkte jeg - det kan jo ikke ha NOEN nytteverdi! hehe I motsetning til alt det andre det skravels om her inne! ;-) Kanskje vedkommende vil undersøke hvor vanlig det er, for evt å få endret rutiner der han jobber? 0 Siter
morsan Skrevet 2. desember 2005 Skrevet 2. desember 2005 I nåværende jobb er lønningsdag i slutten av mnd, og halv skattetrekk er da på novemberlønna. I tidligere jobb var lønningsdag i første halvdel av mnd, og skattetreket ble da redusert i desember. 0 Siter
flisa Skrevet 2. desember 2005 Skrevet 2. desember 2005 I motsetning til alt det andre det skravels om her inne! ;-) Kanskje vedkommende vil undersøke hvor vanlig det er, for evt å få endret rutiner der han jobber? Du må jo skjønne at alt det andre er dype og intelligente samtaler! 0 Siter
Gjest Kalle Anka Skrevet 2. desember 2005 Skrevet 2. desember 2005 Halv skatt i desember, får lønn den 12. i hver måned. 0 Siter
Lillemus Skrevet 2. desember 2005 Skrevet 2. desember 2005 Får halv skatt i desember og lønnsutbetaling er den 12. eller siste virkedag før. 0 Siter
Gyda Skrevet 2. desember 2005 Skrevet 2. desember 2005 Jeg får utbetalt desemberlønnen min den 10. hvert år, og da trekkes det bare halv skatt. Og så har det seg jo slik at den 10. er på en lørdag i år, så da får jeg det på fredag 9. (og tjener en hel rentedag på det - lukurativt!). ;o) 0 Siter
Gjest blomsterløk Skrevet 2. desember 2005 Skrevet 2. desember 2005 Ellers i året får vi lønn den 20. i måneden. Men i desember får vi lønn den 10., og da får vi halv skatt. 0 Siter
tuss&troll Skrevet 2. desember 2005 Skrevet 2. desember 2005 Vanligvis har vi lønning 29. i hver måned. Desemberlønningen utbetales ca. 21. Halv skatt fikk vi på novemberlønningen 0 Siter
lex Skrevet 2. desember 2005 Skrevet 2. desember 2005 Jeg får lønn for hele inneværende måned 10., men desemberlønna kommer gjerne litt før. For ordens skyld: Det er ikke halv skatt før jul og feriepengene er ikke skattefrie. Det er halvt _skattetrekk_ i november/desember og feriepenger utbetales trekkfritt. M.a.o. ingen gave fra staten, man betaler for mye de andre 10,5 månedene i året slik at det blir riktig på årsbasis. 0 Siter
nypa Skrevet 2. desember 2005 Skrevet 2. desember 2005 Jeg får halv skatt i desember. Vanlig lønningsdag er 20., men i desember får vi den på konto den 12. 0 Siter
fresja Skrevet 2. desember 2005 Skrevet 2. desember 2005 Jeg får halv skatt i desember. Vanlig lønningsdag er 20., men i desember får vi den på konto den 12. Dere har samme regler som oss. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.