Gå til innhold

Robbie er i byen..

Anbefalte innlegg

Gjest M.Angelica
Skrevet

Jeg tar med bikkja for han har visst hund, så kanskje han faller pladask for den ulydige bikkja mi om ikke annet..*glis*

Lurt!

Hva bør jeg ta med? *tenke*

Fortsetter under...

• Svar 79
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• tigertrollet

21

• fei1365380229

14

• Klara Q

7

• Velouria

5

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Lurt!

Hva bør jeg ta med? *tenke*

Kondomer! *hjelpsom*

;)

Skrevet

Så du overtar om han er for lav? *thumbs up*

Nei, nei, nei! For det første er han ikke spesielt sexy og lave menn er turn off. Min gate er mer Nick Cave og sånne slitne, tynne, råe menn ;)

fei1365380229
Skrevet

Nei, nei, nei! For det første er han ikke spesielt sexy og lave menn er turn off. Min gate er mer Nick Cave og sånne slitne, tynne, råe menn ;)

Blir litt irritert på den innstillingen. Når noen ikke gidder damer som er for høye så er det skrik og hyl, men menn som er litt lave de skal trykkes lengre ned i søla :o(

Mor til to gutter, den ene kommr til å bli megalav :o)

Skrevet

Slitne, tynne og RÅE? *klø seg i hodet* Det henger ikke på greip. Men ok. Deg om det. Da går vi ikke på samme karene ihvertfall:D

Annonse

Skrevet

Aylar har sikkert kommet deg i forkjøpet.... :P

Feide han ikke over henne sist han var i byen da? Synes jeg minnes at hun skrøt av nachspiel med mer, hehe:)

Skrevet

Blir litt irritert på den innstillingen. Når noen ikke gidder damer som er for høye så er det skrik og hyl, men menn som er litt lave de skal trykkes lengre ned i søla :o(

Mor til to gutter, den ene kommr til å bli megalav :o)

Mannen jeg har er ikke spesielt høy, 1.80 så det er ikke noe jeg lever kategoisk etter. Men jeg har helt klart en greie får høye menn, sorry ass. :)

Skrevet

Slitne, tynne og RÅE? *klø seg i hodet* Det henger ikke på greip. Men ok. Deg om det. Da går vi ikke på samme karene ihvertfall:D

Det er godt, så slipper vi å sloss.

Skrevet

Feide han ikke over henne sist han var i byen da? Synes jeg minnes at hun skrøt av nachspiel med mer, hehe:)

Ja, hun skrøt, men måtte innrømme at det var reinspikka løgn da Robbie ikke kunne bekrefte. Skikkelig stilig å lyge om.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Kondomer! *hjelpsom*

;)

Det var det, ja!

*notere ned*

Skrevet

Ja, hun skrøt, men måtte innrømme at det var reinspikka løgn da Robbie ikke kunne bekrefte. Skikkelig stilig å lyge om.

Ja, ikke sant...Tragisk er vel rette ordet.. *ler*

Annonse

Skrevet

Ja, ikke sant...Tragisk er vel rette ordet.. *ler*

Tror muligens jeg hadde rømt landet om jeg var i hennes sko da, ja :D

Skrevet

ja, huff...noen er slik også. Lykke til...

Ironi og humor finnes ikke i det hele tatt i din verden, gjør det vel?

".............................................."

fei1365380229
Skrevet

Mannen jeg har er ikke spesielt høy, 1.80 så det er ikke noe jeg lever kategoisk etter. Men jeg har helt klart en greie får høye menn, sorry ass. :)

Det var en liten spøk altså. Jeg som er 1.60 tror ikke jeg hadde fikset en på 1.90 liksom, hadde følt meg litt ensom her nede :o).

Det står bare så mye om at for å bli rik, populær og gjøre karriere så må man være høy og det irriterer meg litt. Det er jo bare så mange eksempler på det motsatte, heldigvis.

Men det er et litt sårt punkt at gutten vår ser ut til å bli knøttliten, for jeg har jo mine fordommer mot knøttsmå menn selv.

Skrevet

Kondomer = null feite farsbidrag.

*gapskratter* Dæven skulle tru du hadde erfaring;o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...