Gjest M.Angelica Skrevet 2. desember 2005 Skrevet 2. desember 2005 Kondomer = null feite farsbidrag. Å faen.. Ja, da dropper jeg de. Regner med han er jomfru, så da slipper jeg å være redd for kjønnsykdommer og sånt 0 Siter
Klara Q Skrevet 2. desember 2005 Skrevet 2. desember 2005 *gapskratter* Dæven skulle tru du hadde erfaring;o) Dæven, der var jeg avslørt! 0 Siter
fei1365380229 Skrevet 2. desember 2005 Skrevet 2. desember 2005 http://www.robbiewilliams.co.uk/getmore/robbie%20full_12Med_Prog001.swf *sikle pittelitt* Fyren har nå humor ihvertfall;) Var det tissen jeg så? Den virket litt liten ) 0 Siter
Klara Q Skrevet 2. desember 2005 Skrevet 2. desember 2005 Å faen.. Ja, da dropper jeg de. Regner med han er jomfru, så da slipper jeg å være redd for kjønnsykdommer og sånt Jajamen, 'jomfru' er hans mellomnavn. 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 2. desember 2005 Skrevet 2. desember 2005 Det var en liten spøk altså. Jeg som er 1.60 tror ikke jeg hadde fikset en på 1.90 liksom, hadde følt meg litt ensom her nede ). Det står bare så mye om at for å bli rik, populær og gjøre karriere så må man være høy og det irriterer meg litt. Det er jo bare så mange eksempler på det motsatte, heldigvis. Men det er et litt sårt punkt at gutten vår ser ut til å bli knøttliten, for jeg har jo mine fordommer mot knøttsmå menn selv. Tenk jeg da, jeg er 1,57 og sammen med en på 1,93 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 2. desember 2005 Skrevet 2. desember 2005 Jajamen, 'jomfru' er hans mellomnavn. Det tror jeg og. Var nok derfor han sa nei takk til Aylar. 0 Siter
Klara Q Skrevet 2. desember 2005 Skrevet 2. desember 2005 Det tror jeg og. Var nok derfor han sa nei takk til Aylar. Ja, for han skjønte jo at hun i alle fall IKKE var jomfru. *ond* 0 Siter
Velouria Skrevet 2. desember 2005 Skrevet 2. desember 2005 Det var en liten spøk altså. Jeg som er 1.60 tror ikke jeg hadde fikset en på 1.90 liksom, hadde følt meg litt ensom her nede ). Det står bare så mye om at for å bli rik, populær og gjøre karriere så må man være høy og det irriterer meg litt. Det er jo bare så mange eksempler på det motsatte, heldigvis. Men det er et litt sårt punkt at gutten vår ser ut til å bli knøttliten, for jeg har jo mine fordommer mot knøttsmå menn selv. Jeg tok det ikke så veldig alvorlig gudskjelov Jeg er 1.60 selv og hadde en kjæreste som var 1.94 det var helt fantastisk, jeg følte at jeg var i himlen selvom jeg var her nede *sukk* 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 2. desember 2005 Skrevet 2. desember 2005 Ja, for han skjønte jo at hun i alle fall IKKE var jomfru. *ond* *LOL* Ja, han vil selvfølgelig vente på den rette og likesinnende (MEG) 0 Siter
tigertrollet Skrevet 2. desember 2005 Forfatter Skrevet 2. desember 2005 Var det tissen jeg så? Den virket litt liten ) ja, det var nok tissen ja. tar seg selv ikke så veldig seriøs da;o) 0 Siter
tigertrollet Skrevet 2. desember 2005 Forfatter Skrevet 2. desember 2005 Oh, goodness! Han vifter med tissen!! *fnis* Du rødmet helt hit jo, Klara Q! *flire* 0 Siter
fei1365380229 Skrevet 2. desember 2005 Skrevet 2. desember 2005 ja, det var nok tissen ja. tar seg selv ikke så veldig seriøs da;o) Den er sikkert bedre i stiv tilstand ) Jeg skal se Skavland i kveld, det er helt sikkert! 0 Siter
fei1365380229 Skrevet 2. desember 2005 Skrevet 2. desember 2005 Jeg tok det ikke så veldig alvorlig gudskjelov Jeg er 1.60 selv og hadde en kjæreste som var 1.94 det var helt fantastisk, jeg følte at jeg var i himlen selvom jeg var her nede *sukk* Ja det er helt sikkert helt greit, men jeg trives godt med mannen min som ikke er mer enn 1.77. Akkurat passe størrelse til å danse med ) 0 Siter
fei1365380229 Skrevet 2. desember 2005 Skrevet 2. desember 2005 Tenk jeg da, jeg er 1,57 og sammen med en på 1,93 Uff a meg. Han må du se å få byttet ut ) 0 Siter
tigertrollet Skrevet 2. desember 2005 Forfatter Skrevet 2. desember 2005 Den er sikkert bedre i stiv tilstand ) Jeg skal se Skavland i kveld, det er helt sikkert! Han hadde sikkert tatt et isbad rett før photoshooten;o) Han har visst en tendens til å kle av seg i studio mens han synger, hehe. Slår av lyset i lydboksen og når sangen er ferdig og lyset går på så står han der splitter naken. Det bor nok en liten exhibisjonist i Mr.W, ja*S* 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 2. desember 2005 Skrevet 2. desember 2005 Uff a meg. Han må du se å få byttet ut ) He he..med en som er høyere? ; 0 Siter
fei1365380229 Skrevet 2. desember 2005 Skrevet 2. desember 2005 He he..med en som er høyere? ; Ja, så en på butikken engang som skallet oppi skilta. Guttungen som da bare var litt over fire år, sa høyt og tydelig; se på han da mamma, han var høy han. Han var sikkert 2.10. 0 Siter
Gjest Reynholds Skrevet 2. desember 2005 Skrevet 2. desember 2005 Fint med berømte homser i byen. Robbie er en fin homse-ambassadør. 0 Siter
Gemini Skrevet 2. desember 2005 Skrevet 2. desember 2005 Det var en liten spøk altså. Jeg som er 1.60 tror ikke jeg hadde fikset en på 1.90 liksom, hadde følt meg litt ensom her nede ). Det står bare så mye om at for å bli rik, populær og gjøre karriere så må man være høy og det irriterer meg litt. Det er jo bare så mange eksempler på det motsatte, heldigvis. Men det er et litt sårt punkt at gutten vår ser ut til å bli knøttliten, for jeg har jo mine fordommer mot knøttsmå menn selv. Har dere undersøkt at sønnen deres vil bli så liten? (Det kan visst påvises med ganske stor sannsynlighet). Ellers er det jo mange som er små fram til ca konfirmasjonsalder ++, og som plutselig raser i været. 0 Siter
fei1365380229 Skrevet 2. desember 2005 Skrevet 2. desember 2005 Har dere undersøkt at sønnen deres vil bli så liten? (Det kan visst påvises med ganske stor sannsynlighet). Ellers er det jo mange som er små fram til ca konfirmasjonsalder ++, og som plutselig raser i været. Ja vi har vært inne til kontroller fra 6 års alder, han er nå 13 år. Fikk ja til veksthormon på lokalsykehuset, men Rikshospitalet sa nei. Han er estimert til rundt 1.64 på siste røntgen, men vi håper de tar feil. De har nemlig estimert alt fra 164 cm til 170.4 ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.