Gå til innhold

Robbie er i byen..

Anbefalte innlegg

Gjest M.Angelica
Skrevet

Ja vi har vært inne til kontroller fra 6 års alder, han er nå 13 år. Fikk ja til veksthormon på lokalsykehuset, men Rikshospitalet sa nei.

Han er estimert til rundt 1.64 på siste røntgen, men vi håper de tar feil. De har nemlig estimert alt fra 164 cm til 170.4 :o)

Kjæresten min fikk vite at han skulle bli langt over 2 meter.

Men han endte på 1,93. Så man skal vel ikke stole helt på de greierne der =)

Fortsetter under...

• Svar 79
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• tigertrollet

21

• fei1365380229

14

• Klara Q

7

• Velouria

5

Mest aktive i denne tråden

fei1365380229
Skrevet

Kjæresten min fikk vite at han skulle bli langt over 2 meter.

Men han endte på 1,93. Så man skal vel ikke stole helt på de greierne der =)

Nei det er det jeg håper da. Han er nå 1.39 og er altså 13 år, har dessverre en bestefar som er 1.68 og en onkel (på andre siden) som er 1.72 så det er arv på begge sider av slekten.

Men pappaen hans vokste til han var over 20 år så det er håp. Har en jente også som sikkert ikke blir mer enn 1.50, hvis hun er heldig, men det er liksom ikke så farlig.

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

He he..med en som er høyere? ;;)

*LOL*

Gjest M.Angelica
Skrevet

Nei det er det jeg håper da. Han er nå 1.39 og er altså 13 år, har dessverre en bestefar som er 1.68 og en onkel (på andre siden) som er 1.72 så det er arv på begge sider av slekten.

Men pappaen hans vokste til han var over 20 år så det er håp. Har en jente også som sikkert ikke blir mer enn 1.50, hvis hun er heldig, men det er liksom ikke så farlig.

1,50? Ikke mer??

fei1365380229
Skrevet

1,50? Ikke mer??

Vet ikke da, men hun er adoptert fra Kina og på kurvene jeg finner der i forhold til alder så skal hun altså bli under 1.50, men tror kanskje hun kan "ta igjen" litt til i forhold til alderen fordi hun var skrekkelig underernært når vi fikk henne.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Vet ikke da, men hun er adoptert fra Kina og på kurvene jeg finner der i forhold til alder så skal hun altså bli under 1.50, men tror kanskje hun kan "ta igjen" litt til i forhold til alderen fordi hun var skrekkelig underernært når vi fikk henne.

Åhh.. =D

Det er bare søtt å være jente og liten ;)

Annonse

Skrevet

Men er det ikke sånn at kinesiskfødte barn som vokser opp i vestlige land blir høyere (i snitt) enn de som vokser opp i Kina?

fei1365380229
Skrevet

Åhh.. =D

Det er bare søtt å være jente og liten ;)

Ja, det er ihverfall ikke så ille som å være gutt og knøttliten :o).

En forhenværende kollega var 1.52 og måtte handle de fleste klær og sko i barneavdelingen og det var kjedelig før. Men nå er det jo så mye sexy :) barneklær så nå er det jo ikke noe problem lenger.

fei1365380229
Skrevet

Men er det ikke sånn at kinesiskfødte barn som vokser opp i vestlige land blir høyere (i snitt) enn de som vokser opp i Kina?

Vet ikke :o), men når vi var i Kina var det en kineser (mann) på flyet som sikkert var 2 meter høy. Det så faktisk litt sprøtt ut.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Ja, det er ihverfall ikke så ille som å være gutt og knøttliten :o).

En forhenværende kollega var 1.52 og måtte handle de fleste klær og sko i barneavdelingen og det var kjedelig før. Men nå er det jo så mye sexy :) barneklær så nå er det jo ikke noe problem lenger.

Bestemora mi er 1,52. Tror hun sleit litt med å finne passelige klær da hun var yngre ;)

Skrevet

Feide han ikke over henne sist han var i byen da? Synes jeg minnes at hun skrøt av nachspiel med mer, hehe:)

Lett som en plett! Du velger det hotellet som har Aylar hengende i baren. Hun vet hvor Robbie er, og hun er fast bestemt på å forføre ham på ordentlig, sånn for å peke nese til alle som lo av henne da hun ble ferska med bløffesexen:-)

Skrevet

Lett som en plett! Du velger det hotellet som har Aylar hengende i baren. Hun vet hvor Robbie er, og hun er fast bestemt på å forføre ham på ordentlig, sånn for å peke nese til alle som lo av henne da hun ble ferska med bløffesexen:-)

På denne andre siden så vil jeg kanskje ikke bli satt i samme bås som henne..pluss at jeg har et par kilo for lite pupper;o)

Skrevet

What?! Nei, det velger jeg å ikke tro på;) *benekter* Jeg tror han er rundt 1,83. Det er passe..*blunker*

Han er rett under 1.80, ifølge mannen min, som har møtt ham. ;o)

Annonse

Skrevet

Han er rett under 1.80, ifølge mannen min, som har møtt ham. ;o)

Nei, jeg må nok måle selv;o)

Skrevet

Nei, jeg må nok måle selv;o)

Skjønner jeg godt - jeg skulle gjerne inspisert mr. Williams nærmere selv.

*skuler muggent & misunnelig bort på mannen i huset*

Skrevet

På denne andre siden så vil jeg kanskje ikke bli satt i samme bås som henne..pluss at jeg har et par kilo for lite pupper;o)

Har hun ikke tatt ut silikonet nå, da? Da er det ikke sikkert forskjelen(e) er så stor(e). :-)

"............................................."

Skrevet

Har hun ikke tatt ut silikonet nå, da? Da er det ikke sikkert forskjelen(e) er så stor(e). :-)

"............................................."

Jo, hørte rykter om det... Kanskje vi stiller litt mer på lik linje nå... sånn rent bortsett fra at jeg er sånn ca 10 år eldre enn henne?!

ja, prozakm, det hjalp noe grønnjævlig.

;-/

Skrevet

Jo, hørte rykter om det... Kanskje vi stiller litt mer på lik linje nå... sånn rent bortsett fra at jeg er sånn ca 10 år eldre enn henne?!

;-/

Tja...du er sikkert flottere :-)

"............................................"

ShitDiddelyDo
Skrevet

;-/

Du har finere pupper enn Aylar!

Skrevet

Tja...du er sikkert flottere :-)

"............................................"

;-)

I natt var jeg antakelig fullere -basert på innlegg som jeg postet i et tilsynelatende klart øyeblikk.

Ja til promillegrense på mobiltlfner og pc'er.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...