Åsemor Skrevet 2. desember 2005 Skrevet 2. desember 2005 Må bare si at jeg gleder meg til Robbie skal frem på scenen hos Skavland nå snart, så skal jeg bare NYTE det faktum at jeg sitter her med konsertbillett til en av hans konserter til sommeren. Nå er Sandra der, og hun er jo bare vannvittig sjarmerende! Syns ikke det er noe rart at hun kom langt i idol uten å ha flott sangstemme, for hun er jo nydelig. (hadde jeg vært lesbisk osv... ) 0 Siter
tigertrollet Skrevet 2. desember 2005 Skrevet 2. desember 2005 Jeg skal også på konsert!*glis* 0 Siter
Åsemor Skrevet 2. desember 2005 Forfatter Skrevet 2. desember 2005 Men har hun lagt på seg? Vet ikke, jeg var ikke tilstede når hun ble veid. Hehe, neida.. Men jeg la ikke merke til det. Hun har vel alltid vært litt rundt her og der, eller? 0 Siter
Glimtipper Skrevet 2. desember 2005 Skrevet 2. desember 2005 Hun virker litt dum, synes jeg. Og jeg er tiltrukket av oppegående mennesker. Men søt og sjarmerende, det er hun definitivt 0 Siter
Åsemor Skrevet 2. desember 2005 Forfatter Skrevet 2. desember 2005 Jeg skal også på konsert!*glis* *enda mer forelsket* 0 Siter
amber sun Skrevet 2. desember 2005 Skrevet 2. desember 2005 åå jeg har nettopp sett Robbie jeg og. *s* Han er jo så bra på dette her da! Skikkelig entertainer ja. :-) Nydelig sang, men den andre nye er kulere. 0 Siter
Gjest Auuuuu! Skrevet 2. desember 2005 Skrevet 2. desember 2005 "I fell on stage and breck my neck". Får vondt inni meg.. 0 Siter
fei1365380229 Skrevet 2. desember 2005 Skrevet 2. desember 2005 Hun virker litt dum, synes jeg. Og jeg er tiltrukket av oppegående mennesker. Men søt og sjarmerende, det er hun definitivt Hun er 18 år da. Jeg syns ikke hun virker spesielt dum for alderen jeg egentlig. 0 Siter
Glimtipper Skrevet 2. desember 2005 Skrevet 2. desember 2005 Hun er 18 år da. Jeg syns ikke hun virker spesielt dum for alderen jeg egentlig. Det synes jeg. Men kanskje jeg har litt for høye forventninger til tenåringer. 0 Siter
Åsemor Skrevet 2. desember 2005 Forfatter Skrevet 2. desember 2005 åå jeg har nettopp sett Robbie jeg og. *s* Han er jo så bra på dette her da! Skikkelig entertainer ja. :-) Nydelig sang, men den andre nye er kulere. Ja, men det er en til på det nye albumet som er enda kulere, den heter "Your gay friend". Absolutt hørverdig. Ringetone på min mobil nå. 0 Siter
fei1365380229 Skrevet 2. desember 2005 Skrevet 2. desember 2005 Det synes jeg. Men kanskje jeg har litt for høye forventninger til tenåringer. Det var mye verre når Aylar og Helene Rask (heter hun det) var der for å si det sånn, og de er godt over 18 år. 0 Siter
Åsemor Skrevet 2. desember 2005 Forfatter Skrevet 2. desember 2005 "I fell on stage and breck my neck". Får vondt inni meg.. Hehe!! Jeg skrev mitt innlegg før hun begynte å snakke ængelsk. Stakkars hun fikk han jo uteksta, da er det ikke så lett å skjønne hva han sier. Hadde nok fått litt panikk selv jeg. 0 Siter
Line Skrevet 2. desember 2005 Skrevet 2. desember 2005 Det ble jo et noe... hva skal man si... spesielt program! Hjelpes, så flau jeg var på Sandra sitt vegne inn i mellom :-D Robbie var heller ikke så sjarmerende som jeg har hatt inntrykk av, men kan jo hende han hadde tatt på "tv-masken" og gått i studio. ;-) Underholdende var det nå lell, og musikken hans er det ingenting å si på 0 Siter
Gjest Flystripa Skrevet 2. desember 2005 Skrevet 2. desember 2005 Men har hun lagt på seg? Hun var blitt småfeit, ja. Naturlig sammenheng med dataspill ;o) Hun er for ung til å være gjest i et tvshow. Like dumt som Marion Rav(e)n på Mandagsklubben. 0 Siter
Gjest Flystripa Skrevet 2. desember 2005 Skrevet 2. desember 2005 Jeg skal også på konsert!*glis* Æ å vil! Æ Å VIIIILLLL! 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 2. desember 2005 Skrevet 2. desember 2005 Sandra er stokk dum og fjortiss Robbie er underholdene. *sikle* 0 Siter
AAA Skrevet 2. desember 2005 Skrevet 2. desember 2005 Jeg syns nå at Sandra virket fryyyyktelig barnslig til å være 18 år. Robbie var som vanlig små(stor)frekk og sjarmerende. :-) MVH 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.