Gå til innhold

Sandra og Robbie og sånn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sandra vanvittig sjarmerende? Mulig hvis man syns folk som virker plumpe og dumme er sjarmerende. Det syns nemlig ikke jeg. :-)

Robbie derimot .. *sikle*

Ja, for han er jo ikke plump og dum...

• Svar 79
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• fei1365380229

9

• Åsemor

7

• tigertrollet

5

• DarkPink

5

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

fei1365380229
Skrevet

Om hun har lagt på seg eller ei-så er det ikke din buisness? Hvorfor fokusere på det egentlig? Tror du ikke unge jenter tenker nok på kropp og vekt om ikke du og andre skal begynne å bry dere? Blir bare litt sint når jeg kommer over kommentarer som dette...Vet hvor mye noen tilsynelatende uskyldige kommentarer kan ødelegge. Sliter selv med spiseforstyrrelser. Så tenk deg/dere om før du slenger med leppa om folks vekt, please.Særlig når det gjelder unge(og ekstra sårbare) mennesker.

Alle ser vel om hun har lagt på seg da.

Hvorfor er det lov å kommentere intelligens da? Det er vel like ille, dette kan hun ikke gjøre så mye med stakkars.

Jeg sa ikke at hun var stygg eller noe jeg bare lurte på om hun hadde lagt på seg, jeg syns nemlig hun hadde blitt veldig fortung.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hvorfor er det lov å kommentere intelligens da? Det er vel like ille, dette kan hun ikke gjøre så mye med stakkars.

Jeg sa ikke at hun var stygg eller noe jeg bare lurte på om hun hadde lagt på seg, jeg syns nemlig hun hadde blitt veldig fortung.

Du vet, fei. Er det noe du skal være forsiktig med å nevne her på dol er det vekt.

Folk kan kritiseres for absolutt alt her inne, så lenge du ikke nevner noens vekt. Resten av utseendet kan kommenteres så ufint en bare vil, men spytt ikke i kjærka ved å nevne noens overvekt.

Gjest da antar jeg at
Skrevet

Du vet, fei. Er det noe du skal være forsiktig med å nevne her på dol er det vekt.

Folk kan kritiseres for absolutt alt her inne, så lenge du ikke nevner noens vekt. Resten av utseendet kan kommenteres så ufint en bare vil, men spytt ikke i kjærka ved å nevne noens overvekt.

Antar du er ei tynn flis da, siden du har den innstillingen?

Skrevet

Morsomt program:-) Sandra var fjollete og søt, men virker veldig umoden. Svensken var morsom, håndballdama var morsom, sjarmerende og virket smart. Robbie var som vanlig i en klasse for seg:-)

Hvem har jeg glemt? Hm. Hvis jeg skal velge en som ikke passet inn må det bli Ari Behn. Innslaget med ham var bare pinlig.

Ja, fy fader så pinlig det var.. :-(

fei1365380229
Skrevet

Søker du mediaoppmerksomhet som Sandra så må du faktisk tåle at folk kommenterer det meste på deg.

Jeg vet også at hun er i en alder hvor det er vanlig å legge på seg, men jeg tviler på at hun leser dol og ser hva jeg har skrevet og kommer til å få spiseforstyrrelser av den grunn. Det er vel verre å se seg på tv, i Se & hør osv. Det er vel mer sannsynlig at det fører til en spiseforstyrrelse.

Jeg skjønner at det er vanskelig å gå ned, har sliti med det siden jeg var 16 år selv, men jeg har såpass selvinnsikt at jeg vet at det har sammenheng med inntak og mosjon. Men jeg kan vel si at jeg har en spiseforstyrrelse selv, jeg klarer ikke å stoppe i tide og får ALLTID dårlig samvittighet når jeg spiser.

fei1365380229
Skrevet

Jeg blir litt irritert på dette utsagnet jeg.

Jeg har "slanket" meg i over ett år nå og gått supersakte ned. Mannen min har gått ned samtidig fordi vi har forandret kostholdet. Det er utrolig hvor lite man kan spise hvis man spiser feil og ikke trener.

Mannen min er blitt veldig tynn, men det blir hele tiden kommentert på jobben blant de som har fått ølmagen, at det er ikke noe problem for han, han kan jo spise alt han bare vil. Men han spiser ikke kake, vi spiser masse frukt, grønt og magert kjøtt, han trener litt, han drikker ALDRI øl osv. Han kan ikke spise hva han vil!

Gjest helt enig!
Skrevet

Søker du mediaoppmerksomhet som Sandra så må du faktisk tåle at folk kommenterer det meste på deg.

Jeg vet også at hun er i en alder hvor det er vanlig å legge på seg, men jeg tviler på at hun leser dol og ser hva jeg har skrevet og kommer til å få spiseforstyrrelser av den grunn. Det er vel verre å se seg på tv, i Se & hør osv. Det er vel mer sannsynlig at det fører til en spiseforstyrrelse.

Jeg skjønner at det er vanskelig å gå ned, har sliti med det siden jeg var 16 år selv, men jeg har såpass selvinnsikt at jeg vet at det har sammenheng med inntak og mosjon. Men jeg kan vel si at jeg har en spiseforstyrrelse selv, jeg klarer ikke å stoppe i tide og får ALLTID dårlig samvittighet når jeg spiser.

Jeg sa ikke at hun kom til å få spiseforstyrrelser av det, men at det gjør vondt å høre..

Skrevet

Sandra er en snørrunge i mine øyne. Ikke kan hun synge, og hun fremstår som nesten like dum som Marion Ravn på Mandagsklubben den gangen når hun ikke forstår enkle spørsmål på engelsk.

Hihi, jeg skrev innlegget mitt før hun prøvde å forstå og prate på engelsk. ;)

fei1365380229
Skrevet

Jeg sa ikke at hun kom til å få spiseforstyrrelser av det, men at det gjør vondt å høre..

Tviler på at hun tar seg tid til å lese igjennom Dol når hun kom hjem fra Skavland.

Jeg sier da aldri slike ting rett til mennesker eller kommenterer det i det hele tatt. Jeg hater selv at folk kommenterer at jeg har gått ned, jeg vet jo at jeg kommer til å gå opp igjen :o) og da er det stille da.

Det er like vonde kommentarer å få at du ser så flott ut når du har gått ned.

Skrevet

Jeg synes ikke det er ok å kommentere intelligens heller. Vi kjenner jo ikke jenta. Men det er sant som du sier at stikker man hodet fram i media må man rekne med oppmerksomhet, positiv som negativ. Synes bare du sender litt feil signaler ut ved å kommentere vekta hennes. Ikke bare til henne, om hun leser, men til andre som også leser her. Men jeg er sikkert hårsår på dette punktet, fordi jeg har sf og er så drittlei dette kroppsfokuset over alt. Beklager at det gikk ut over deg:-)

Skrevet

Hahaha, trenger kanskje støttekontakt der ja. Bokstavlig. Jeg mener, jeg var på U2-konsert med 40 000 mennesker, og eneste gang jeg ble litt engstelig over menneskemengden var da jeg skulle kjøpe t-skjorte og det var så trangt at jeg ikke fikk opp hånda for å betale..

Men 60 000 fjortiser på Ullevi i Göteborg er jeg livredd for!

Kommer det så mange??

Gjest Flystripa
Skrevet

Hun er aldeles ikke for ung. Hun er for dum. Josh Stone var der en gang, 17 år gammel, og er blant de modneste og tøffeste jentene jeg har sett i et intervju.

Alder er bare et tall. Og Sandra er umoden og flåsete.

Du har nok rett i det :) Jeg mener, jeg var selv veldig moden i den alderen *le av meg selv*

Gjest Lurvelørva
Skrevet

Rart det der. Fra hun gikk ut av Idol til hun kom med egen plate, hadde puppeluppene hennes blitt dobbelt så store...

ShitDiddelyDo
Skrevet

Nei, jeg er ingen tynn flis.

Gjest tidligere '!-o-!'
Skrevet

Ja, for han er jo ikke plump og dum...

Nei, der ser du, du har skjønt det. Han er sjarmerende og flott, det er det han er. Skal dessuten ikke mye til for å virke som *den* IQ-bomba når man havner ved siden av Sandra, da, men jeg tror Robbie Williams er alt annet enn dum.

fei1365380229
Skrevet

Jeg synes ikke det er ok å kommentere intelligens heller. Vi kjenner jo ikke jenta. Men det er sant som du sier at stikker man hodet fram i media må man rekne med oppmerksomhet, positiv som negativ. Synes bare du sender litt feil signaler ut ved å kommentere vekta hennes. Ikke bare til henne, om hun leser, men til andre som også leser her. Men jeg er sikkert hårsår på dette punktet, fordi jeg har sf og er så drittlei dette kroppsfokuset over alt. Beklager at det gikk ut over deg:-)

Jeg er hårsår på dette punktet selv, både når det gjelder kommentarer om å ha gått ned eller å ha gått opp :)

Skrevet

FIkk ikke med meg hva Robbie sa etterpå jeg???

Noe sånt som "oh, he is all like sleezy and", og mimet at han glatett håret bakover, osv.

Skrevet

Du har nok rett i det :) Jeg mener, jeg var selv veldig moden i den alderen *le av meg selv*

Det skal mye til for at du ikke var modnere enn henne.. =)

Skrevet

Kommer det så mange??

Ja, det er jo utsolgt. Og det tar rett under 59 000 mennesker nå på Nye Ullevi. Rekorden på gamle var visst på 64 000 med Bruce Springsteen, men nå er stadionen mindre.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...