Gå til innhold

størrelse på kondomer


Stroke

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det fins vel kondomer med forskjellige størrelser regner jeg med, men de fleste har vel en standard-størrelse. Du får forsøke deg fram med dem, jeg regner med de passer! Lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

One size fits all...

Den er elastisk.

tror de valigste er 18 18,5 cm kondomer ...står på pakken det!

Har et problem der jeg , for min er 21 cm lang og 15 rundt, har skjedd flere ganger at jeg har måttet avbryte samleie pga at kondomen sprekker pga str. og jeg synes det er ubehagelig å ha på en så "liten" kondom i forhold til str.på penisen min...men men..jeg får bare la være å ha sex da,det er safe det! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, det finnes kondomer med forskjellige størrelser. Jeg har liten størrelse på min (14cm lang/11cm tykk), og har måttet arbeide litt for å finne noen som passer.

I Norge finnes det i utsalg Mamba fra RFSU. Dette er en god kondom med ganske liten størrelse (52 mm tykk, 17,5 cm lang). Standardkondomen er ca. 53-54 mm tykk.

I tillegg finnes det et merke som heter Micro. Denne er omtrent like stor som Mamba, men virker tykkere og mindre følsom. Kan ikke anbefales.

Begge disse kondomene fåes først og fremst på Kondomeriet. Dessverre er det vanskelig for oss smått utstyrte å få tak i kondomer med mindre størrelse på bensinstasjoner og butikker...

I endel andre land, bl.a England og USA derimot finnes det bedre utvalg små kondomer. Jeg har bestilt noen partier over nettet og er strålende fornøyd. Merkene her er LifeStyle Snugger Fit og Contempo Exotica. Exotica er den minste tilgjengelige kondomen som er typegodkjent og kan anbefales. Den er 49mm tykk og 16 cm lang. Heldigvis for meg kan jeg med forsiktighet bruke denne uten at kondomet faller av. Mer informasjon finner du på http://www.condoms.net.

Store størrelser finnes det derimot mye av. Sick! I Norge er det vel Mondos XXL og Aventi som er av de større. Hjelpe meg!

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Berthold Grünfeld

Joda, det finnes kondomer med forskjellige størrelser. Jeg har liten størrelse på min (14cm lang/11cm tykk), og har måttet arbeide litt for å finne noen som passer.

I Norge finnes det i utsalg Mamba fra RFSU. Dette er en god kondom med ganske liten størrelse (52 mm tykk, 17,5 cm lang). Standardkondomen er ca. 53-54 mm tykk.

I tillegg finnes det et merke som heter Micro. Denne er omtrent like stor som Mamba, men virker tykkere og mindre følsom. Kan ikke anbefales.

Begge disse kondomene fåes først og fremst på Kondomeriet. Dessverre er det vanskelig for oss smått utstyrte å få tak i kondomer med mindre størrelse på bensinstasjoner og butikker...

I endel andre land, bl.a England og USA derimot finnes det bedre utvalg små kondomer. Jeg har bestilt noen partier over nettet og er strålende fornøyd. Merkene her er LifeStyle Snugger Fit og Contempo Exotica. Exotica er den minste tilgjengelige kondomen som er typegodkjent og kan anbefales. Den er 49mm tykk og 16 cm lang. Heldigvis for meg kan jeg med forsiktighet bruke denne uten at kondomet faller av. Mer informasjon finner du på http://www.condoms.net.

Store størrelser finnes det derimot mye av. Sick! I Norge er det vel Mondos XXL og Aventi som er av de større. Hjelpe meg!

Lykke til!

Jeg kan bare anbefal kondomene til RFSU. De er av god kvalitet.

Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon med lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. For en sikker vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet, bør du rådføre deg med din kontaktperson i det offentlige helsevesen.

Vennlig hilsen

B.Grünfeld

lege/psykiater

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...