Gå til innhold

Er jeg frekk nå? Trenger rask tilbakemelding

Anbefalte innlegg

Gjest er anonym nå

Svigermor skriver en melding og spør om jeg kan komme og hjelpe med en dvd spiller de har leid, hun og datteren. De tror visst jeg kan alt av en eller annen grunn. De vil ha meg dit nå (det er bare 5 min med kjøring), men jeg er dausliten for å si det mildt. Det frister ikke i det hele tatt å gå ut. Lå og slang og halvsov på sofaen.

Jeg spurte om jeg ikke kunne ta det imorgen, men hun skrev på nytt og spurte om jeg ikke kunne komme nå siden de hadde leid filmer. Og at hun kunne komme og hente meg.

Er jeg frekk som ikke vil si ja? Det har vært mye stress i det siste, og jeg hadde virkelig gledet meg til å legge meg. Hele helgen blir fyllt med stress. Dette er eneste tiden jeg kan slappe av

Fortsetter under...

Annonse

Gjest er anonym nå

Tja. Du har selvsagt rett til å si nei, og du har min fulle forståelse hvis du gjør det.

Hvis det var jeg som opplevde dette hadde jeg nok likevel sagt ja. Jeg får så dårlig samvittighet av å si nei til sånne ting.

Det er nettopp det jeg får og. Har så lyst på en unnskyldning til å si nei

Gjest er anonym nå

Nei, man har all rett til å si nei.

Hun gjør det ikke så enkelt for meg å si nei. Egentlig er det hun som er frekk når hun spør på nytt igjen. Hun kan jo spørre sønnen hennes (samboeren min) eller svogeren som bor 30 m fra husdøren

Det er nettopp det jeg får og. Har så lyst på en unnskyldning til å si nei

Beklager at jeg ikke er mer hjelpsom *s*

Det var en eller annen som sa "gjør det, så sover du godt i natt". Jeg henger meg på den. En god natts søvn er bra når man er sliten. Det veier helt sikkert opp for den halvtimen det tar å redde kvelden for filmfolket;-)

Annonse

Gjest Så hvorfor spørre?

Hun gjør det ikke så enkelt for meg å si nei. Egentlig er det hun som er frekk når hun spør på nytt igjen. Hun kan jo spørre sønnen hennes (samboeren min) eller svogeren som bor 30 m fra husdøren

Du hadde tydeligvis bestemt deg for å ikke dra før du spurte her.

Jeg ville sagt at jeg har lagt meg fordi jeg ikke føler meg helt i form, så de må dessverre ringe noen annen denne gangen. Du kan jo legge til at hadde de ringt tidligere i ettermiddag, men ikke nå.

Ærlig talt, de kan da ikke forlange at du skal stille opp akkurat når det passer dem?

Jeg syns ikke du skal ha dårlig samvittighet, jeg.

Gjest er anonym nå

Du hadde tydeligvis bestemt deg for å ikke dra før du spurte her.

Fordi jeg er fortvilet. Hadde alle sagt at jeg burde dratt, hadde jeg dratt, men nå er det noen som sier at jeg har min fulle rett til å si nei, og da er jeg overbevist

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...