Gå til innhold

De helvetes PR-folkene til Robbie

Anbefalte innlegg

Gjest Reynholds

Hvorfor kan de ikke la denne homofile mannen stå fram med sin legning? De har en ordre om at det hver 40'ende dag skal serveres en falsk nyhet som styrker platesalget, og styrker dermed hans posisjon hos platekjøpende damer verden rundt, som tror at han er hetero.

Verden vil bedras.

Stakkars mann, sier jeg, som til de grader er i lommen på PR folkene.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/208718-de-helvetes-pr-folkene-til-robbie/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Til det er det bare _en_ ting å si. Robbiegutt er like deilig uansett hvilken legning han har. Jeg gir katta i hvilke preferanser han har på sex-fronten, jeg skal ikke hoppe til sengs med ham uansett, bare hvile øynene på ham og høre på musikken ;-)

Og ikke begriper jeg at noen her inne har et sånn siiiinsykt behov for å presisere at fyren er homo, hver gang navnet hans nevnes her. So what??

Fyren sexy og en fantastisk entertainer. Punktum. :-)

Jeg tror jeg vil se det som meget usannsynlig at fyren er homo. Det er godt mulig han er bifil, men homo? Neppe.

".............................................."

Enig. Jeg tror han er bare jævlig lei av damer, siden han kan peke på hvem det skulle være og få henne til sengs.

Gjest Reynholds

Til det er det bare _en_ ting å si. Robbiegutt er like deilig uansett hvilken legning han har. Jeg gir katta i hvilke preferanser han har på sex-fronten, jeg skal ikke hoppe til sengs med ham uansett, bare hvile øynene på ham og høre på musikken ;-)

Og ikke begriper jeg at noen her inne har et sånn siiiinsykt behov for å presisere at fyren er homo, hver gang navnet hans nevnes her. So what??

Fyren sexy og en fantastisk entertainer. Punktum. :-)

Jeg syns også han er en svært dyktig entertainer/artist. Derfor er det trist å se han knebles til de grader ang sin legning.

Han hadde ikke blitt noe mindre populær om han fikk lov til å "oute".

fei1365380229

Jeg tror ærlig talt ikke det er så mange som tror han er hetro, men who cares? Han er uoppnåelig, men som sexobjekt er han hot. Homo eller hetro :o).

Han er utrolig interessert i andre folks legninger og det virker veldig påfallende hvor interessert han er i damer. Det virker litt over the top, det han sier til damene liksom. Akkurat som om det ikke spiller noen rolle for han fordi han driter i damer :o)

Jeg tror ærlig talt ikke det er så mange som tror han er hetro, men who cares? Han er uoppnåelig, men som sexobjekt er han hot. Homo eller hetro :o).

Han er utrolig interessert i andre folks legninger og det virker veldig påfallende hvor interessert han er i damer. Det virker litt over the top, det han sier til damene liksom. Akkurat som om det ikke spiller noen rolle for han fordi han driter i damer :o)

Jeg tror han er hetro!

Jeg er enig i en del av det du skriver, men jeg tror oppførselen hans skyldes mer at han er lei av damer, lei av å alltid få akkurat det han vil ha. Så derfor gir han litt F.

fei1365380229

Jeg tror han er hetro!

Jeg er enig i en del av det du skriver, men jeg tror oppførselen hans skyldes mer at han er lei av damer, lei av å alltid få akkurat det han vil ha. Så derfor gir han litt F.

Jeg tror han er bifil :o)

Evt. kan han jo være evnukk?

Annonse

Jeg tror han er hetro!

Mine homseantenner sier helt klart: homo.

Og om han er det, er det triste ved det selvsagt at han ikke "kan" være åpen om det (så langt i alle fall).

fei1365380229

Åh. Nei, det nekter jeg å tro, den mannen der har nok kjønnsdrift så det holder.. ;)

Er han noengang koblet til noen; menn eller kvinner i intim sammenheng som ikke er oppstilt, slik som å grafse noen journalister på puppene eller fortelle hvor vanvittig vakre den og den jenta er.

Jeg har aldri sett det, og jeg tror hvis han hadde vært sammen med noen så hadde papparazziene funnet det ut etterhvert.

Gjest Reynholds

Har er instruert av PR folkene til å bygge et omdømme som kvinneelsker, for at ingen skal stille spørsmål ved hans egentlige legning. Problemet er at han overspiller denne regien, så den mister troverdighet.

Robbie har flyttet fra England og til Los Angeles, fordi han er ukjent i USA, og der kan leve i fred med sin mannlige samboer/kjæreste.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...