Gå til innhold

De helvetes PR-folkene til Robbie

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er han noengang koblet til noen; menn eller kvinner i intim sammenheng som ikke er oppstilt, slik som å grafse noen journalister på puppene eller fortelle hvor vanvittig vakre den og den jenta er.

Jeg har aldri sett det, og jeg tror hvis han hadde vært sammen med noen så hadde papparazziene funnet det ut etterhvert.

Han har jo vært sammen med Naomi Campbell, Geri Halliwell, og en rekke andre damer jeg ikke kommer på i farten.

Fortsetter under...

Gjest Reynholds
Skrevet

Jeg tror han er hetro!

Jeg er enig i en del av det du skriver, men jeg tror oppførselen hans skyldes mer at han er lei av damer, lei av å alltid få akkurat det han vil ha. Så derfor gir han litt F.

Har er instruert av PR folkene til å bygge et omdømme som kvinneelsker, for at ingen skal stille spørsmål ved hans egentlige legning. Problemet er at han overspiller denne regien, så den mister troverdighet.

Robbie har flyttet fra England og til Los Angeles, fordi han er ukjent i USA, og der kan leve i fred med sin mannlige samboer/kjæreste.

Gjest Reynholds
Skrevet

Han har jo vært sammen med Naomi Campbell, Geri Halliwell, og en rekke andre damer jeg ikke kommer på i farten.

Gode PR fremstøt som bygger ønsket image.

Vi får ikke være naive.

Skrevet

Har er instruert av PR folkene til å bygge et omdømme som kvinneelsker, for at ingen skal stille spørsmål ved hans egentlige legning. Problemet er at han overspiller denne regien, så den mister troverdighet.

Robbie har flyttet fra England og til Los Angeles, fordi han er ukjent i USA, og der kan leve i fred med sin mannlige samboer/kjæreste.

De engelske paparazziene hadde nok greid å knipse noen bilder av ham og en eventuell samboer hvis så var, Los Angeles eller ikke.

Gjest Reynholds
Skrevet

De engelske paparazziene hadde nok greid å knipse noen bilder av ham og en eventuell samboer hvis så var, Los Angeles eller ikke.

Må le litt...du er ganske usvikelig i din tro. Engelske pressefolk har prøvd seg på nettopp det du sier, men dette apparatet, og Robbie selv, har vært forsiktig og klart å lure de.

Er du helt ukjent med hva engelsk presse SKRIVER? I England er RWs legning alminnelig kjent.

Skrevet

Må le litt...du er ganske usvikelig i din tro. Engelske pressefolk har prøvd seg på nettopp det du sier, men dette apparatet, og Robbie selv, har vært forsiktig og klart å lure de.

Er du helt ukjent med hva engelsk presse SKRIVER? I England er RWs legning alminnelig kjent.

At jeg er usvikelig i min tro synes jeg høres vakkert ut, og tar det som et kompliment =p

Jeg skal ikke skryte på meg at jeg leser engelske aviser nei, og det er mulig du har rett, men media har jeg ikke mye til overs for uansett, så så lenge det er umulig å få fasitsvaret før han står frem selv, så velger jeg å lukke øyne og ører og beholde kvinnebedåreren hetroRobbie ;)

Annonse

Skrevet

Han kan jo gå ut å si bi da, da får han vel bare dobbel popularitet?

God idé. Vi ringer ham og tipser!

;o)

Gjest ChiengMai
Skrevet

Til det er det bare _en_ ting å si. Robbiegutt er like deilig uansett hvilken legning han har. Jeg gir katta i hvilke preferanser han har på sex-fronten, jeg skal ikke hoppe til sengs med ham uansett, bare hvile øynene på ham og høre på musikken ;-)

Og ikke begriper jeg at noen her inne har et sånn siiiinsykt behov for å presisere at fyren er homo, hver gang navnet hans nevnes her. So what??

Fyren sexy og en fantastisk entertainer. Punktum. :-)

High five!

Skrevet

Og jada, engelske aviser er selvfølgelig så seriøse at de ikke skriver noe som kun er spekulasjoner. Om vi her på DOL skriver tusen ganger at du er homo, gjør det deg mer homofil av den grunn?

Det er selvfølgelig mulig at Robbie er homse, men det er faktisk også mulig at han ikke er det. Å bruke media som sannhetsvitne er i alle fall både naivt og blåøyd.

Gjest Reynolds
Skrevet

Og jada, engelske aviser er selvfølgelig så seriøse at de ikke skriver noe som kun er spekulasjoner. Om vi her på DOL skriver tusen ganger at du er homo, gjør det deg mer homofil av den grunn?

Det er selvfølgelig mulig at Robbie er homse, men det er faktisk også mulig at han ikke er det. Å bruke media som sannhetsvitne er i alle fall både naivt og blåøyd.

Hva i all verden er motivet for å protestere til de grader på noe som alle insidere VET om? Slike desperate protester blir litt vel mye patetiske for meg.

Jeg har nok å interessere meg for til at jeg skal måtte forsvare RWs seksuelle legning i det vide og brede overfor folk som ikke har fått med seg noe som helst, og som har naive holdninger.

Gjest private dancer
Skrevet

Han har da et valg han og? Det er ikke alle homser som på død og liv vil stå fram med sin legning, kan hende han er en av dem.

Uansett så hører det til privaten.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...