Gå til innhold

etter å ha vært hos psykologen...

Anbefalte innlegg

javelda1365380927

Hei!

Jeg går i terapi, har gjort det en stund. Dagen/dagene etter at jeg har vært hos psyk. så tenker jeg masse på alt jeg fortalte til psykologen. Det føles ofte vanskelig. Jeg føler at jeg får en "flau smak i munnen", og at det svirrer rundt i hodet og er ei plage!

Noen andre som har det slik?

Jeg føler at jeg forteller OG sutrer om "luksusproblemer", mine hverdagsfrustrasjoner...

Jeg synes det er godt der og da, men pinlig etterpå!

Av og til kjennes det ut som at jeg burde slutte å gå dit, men jeg vet at jeg sannsynligvis burde fortsette....Å jobbe med seg selv er ikke lett, men hvordan holde ut??????

Æsj, jeg har kaos og rot i hodet, og derfor INGEN søvn i natt...ser at flere brukere av denne "møteplassen" sliter med nattesøvnen, litt klisjeaktig- men det er jo faktisk greit å lese om andre "i samme båt", litt trøst er d jo! Og litt rart å skrive dette her, men egentlig også fint å kunne dele tanker med noen...hvem det nå enn er som leser mitt innlegg.......

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/208720-etter-%C3%A5-ha-v%C3%A6rt-hos-psykologen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Hadde det ofte sånn før, men nå er det sjelden. Kan få dårlig samvittighet fordi jeg bruker tid og ikke orker å snakke om ting.

Men får høre igjen og igjen at jeg får lov å bruke tid og at det er mitt tempo som gjelder. Så det er heldigvis sjelden det er sånn nå! Gått lenge?

Håper ikke alle nettene er sånn! Har fått tolvon og er i lykkeland om natten for tiden, når jeg ikke har mareritt da. Og blir heldigvis lenger mellom dem og!

Hei!

Har følt det sånn jeg også mangen ganger da jeg gikk til psykolog.Hadde ofte flere tanker og surr i hode etter at jeg hadde vært der enn før.En måte for deg å takle det på er å forsøke å la det dere snakker om bli i det rommet dere er i,prøve å koble ut..Men det er nok ikke lett det heller.Er iallefall sikkert at psykologen din tenker nok ikke på at noe av det du sier er teit eller dumt.Si det du føler for å si du,ingenting er for dumt,og psykologen har jo taushetsplikt.Syns iallefall at det du skriver er fornuftig og ikke noe dumt i det hele tatt.Får ikke håpe du slutter å gå til psykolog hvis du føler at det hjelper deg,ingenting er jo bedre enn det.Tror det er mangen som tenker på hva de sier, ofte i etterkant av at de har sakt det.Tror det er helt normalt,men det er nok ofte bare en selv som legger merke til det....C",)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...