Gå til innhold

Mobiltelefon

Gjest fjortis på 50

Anbefalte innlegg

Gjest fjortis på 50

Jeg har en Nokia 3100 og har lyst på en ny. Jeg vil fortsatt ha Nokia. (tror jeg, alternativt sony ericson)

På oversikten over funksjoner på min 3100 står det at den støtter mms men jeg får ikke fram morsomme lyder og bevegelige bilder som jeg har sett andre får (små filmsnutter).

Jeg trodde i min dumhet at det er det som er mms, men tydeligvis ikke.

Hva skal jeg så se etter når jeg kjøper ny mobil for å få til å motta sånne morsomme meldinger?

Noen som har en telefon de er fornøyd med? Batterikapasitet er viktig, jeg ha kamera denne gangen og helst radio men ikke et must.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/208737-mobiltelefon/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ChiengMai

"Hva skal jeg så se etter når jeg kjøper ny mobil for å få til å motta sånne morsomme meldinger?"

Støtte for MMS. Tror det skal mye til for at du finner en uten nå om dagen.

Vil anbefale Sony Ericsson K750i, er den beste telefon jeg noen gang har hatt. Og jeg har hatt _mange_!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/208737-mobiltelefon/#findComment-1510159
Del på andre sider

UndrendePåDetMeste

MMS= multimedia messaging service. Altså flere medier i ett. Som et bilde og så tekst under:) Eller kanskje bare en lydfil? Eller alt under ett? Hvor mye forskjellig du kan se avhenger av telefonen din. Med de nye kan du sende små filmsnutter med lyd:)

Forhør deg blant venner, finn ut hvor de har fått god service ang telefoner. Det er mye å spare på å velge rett butikk.

Snakk med personalet i flere butikker, ha med en liste på hva du vil ha i telefonen, så finner de frem:) etter å ha sjekket tilbudene de har, velger du:)

Om du ikke vil ha nytt abonnement, kan du garantert bare forlenge bindingstiden på det du allerede har, så blir det ikke noe nytt i forhold til dét, bare husk at netcom og telenor gjerne har forskjellige leverandører. En butikk selger kun telenor, en annen kun netcom osv.

Jøjje meg, her har jeg visst skrevet voldsomt detaljert... Men håper noe av det var til nytte?

Lykke til:)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/208737-mobiltelefon/#findComment-1511349
Del på andre sider

Gjest fjortis på 50

MMS= multimedia messaging service. Altså flere medier i ett. Som et bilde og så tekst under:) Eller kanskje bare en lydfil? Eller alt under ett? Hvor mye forskjellig du kan se avhenger av telefonen din. Med de nye kan du sende små filmsnutter med lyd:)

Forhør deg blant venner, finn ut hvor de har fått god service ang telefoner. Det er mye å spare på å velge rett butikk.

Snakk med personalet i flere butikker, ha med en liste på hva du vil ha i telefonen, så finner de frem:) etter å ha sjekket tilbudene de har, velger du:)

Om du ikke vil ha nytt abonnement, kan du garantert bare forlenge bindingstiden på det du allerede har, så blir det ikke noe nytt i forhold til dét, bare husk at netcom og telenor gjerne har forskjellige leverandører. En butikk selger kun telenor, en annen kun netcom osv.

Jøjje meg, her har jeg visst skrevet voldsomt detaljert... Men håper noe av det var til nytte?

Lykke til:)

Takk for et meget utfyllende svar. :-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/208737-mobiltelefon/#findComment-1511411
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...