Gå til innhold

Er det skadelig med musikk når en er psykotisk

Anbefalte innlegg

Lurer på om det er skadelig å høre på musikk når en er psykotisk? Det jeg personlig føler er at da kan jeg roe ned,og ikke bare sitte hele dagen og gruble hva som egentlig er galt med meg og hva galt jeg har gjordt!

Men når jeg må inn på skjermingsavd.,tar de alt fra meg og da jeg ser da ingen grunn til å leve lenger!

Fortsetter under...

Kan du forsøke å få til en avtale om å få ha musikk tilgjengelig noen timer daglig selv når du er på skjermet?

Dersom du mister kontakt med omverdenen fordi du "forsvinner" inn i musikken, så kan det vel være grunn til å begrense musikk noe. Men at musikk har avslappende virkning er jo noe som de fleste opplever, så etter min mening skal det mye til for å fullstendig fjerne noens mulighet til å høre på musikk.

Studier har vist at heavy rock/black metal- musikk er skadelig for personer med psykoser.

Forøvrig er musikk vanligvis positivt.

Hvorfor er det skadelig da?

Det forstår jeg ikke,

Tror du på andre dimensjoner?

Da kan jeg forstå det,når en hører lett musikk høyner det frekvensene og tar deg derfor til høyere dimensjoner.Heavy matal drar oss ned til lavere dimensjoner og der er det skummelt.

Da er det vel bedre å høre lett musikk hvis man er veldig følsom....sant?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...