Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skal pusse opp kjøkkenet og er i ferd med å plassere 'ting og tang'. Det er blant annet et soilrør som er gjennomgående i flere etasjer - bor i bygård. Det er veldig uheldig plassert mtp. plassering av vask.

Går det an å flytte på soilrør - dvs. legge det litt i vinkel istedenfor rett ned som det er nå?

Jeg skjønner jo at inngangen og utgangen bør være der den er :-) Men går det an å lage en bøy på røret øverst og nederst? Det er vel ca. 10 cm det er snakk om. Det skal vel være litt fall gjennom disse rørene så det bør kanskje være rett?

Kommer vel en rørlegger inn i bildet snart - men lurer på om det er noen her som vet.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/208752-flytting-av-soilr%C3%B8r/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei på deg !

Er nok innom her og leser innimellom - men ikke så 'pratsom' :)

Står til med deg da?

Og når du først er pratsom så babler du om vinkling av soilrør?! *s*

Jo, jeg har det vel bra. Har tak over hodet, bilen funker og er ferdig med julegavene. Nesten.

Det er fullt mulig, men det vil nok koste endel, i tillegg må ingen av de som bor over deg skylle noe ned i vasken, den stunden arbeidet pågår.

En rørlegger kan se på saken og gjøre en vurdering, det er nok det beste.

Hei du :-)

Hva er 'en del'?

Skal selvfølgelig få en rørlegger til å se på det. Vil kunne få billigere og finere vask hvis jeg får flyttet på det - så kan godt koste litt. Solirørene er gamle og skal byttes uansett. Når de byttet på badet så gikk det ganske kjapt - så jeg tror ikke naboene skal bli veldig plaget.

Annonse

Hei du :-)

Hva er 'en del'?

Skal selvfølgelig få en rørlegger til å se på det. Vil kunne få billigere og finere vask hvis jeg får flyttet på det - så kan godt koste litt. Solirørene er gamle og skal byttes uansett. Når de byttet på badet så gikk det ganske kjapt - så jeg tror ikke naboene skal bli veldig plaget.

Jeg vet ikke hvor mye dette vil koste, men dette er et relativt tykt rør og det i seg selv koster litt, så skal du har noe bend (rørvinkler). Så skal det tilpasses i benken, osv.

Ikke minst blir det arbeidspengene, som blir den største posten.

Men du har så mye penger så det går nok bra:-)Det er der du bodde eller rettere sagt bor?

Morn forresten:-))...lenge siden jeg har sett deg nå.

Jeg vet ikke hvor mye dette vil koste, men dette er et relativt tykt rør og det i seg selv koster litt, så skal du har noe bend (rørvinkler). Så skal det tilpasses i benken, osv.

Ikke minst blir det arbeidspengene, som blir den største posten.

Men du har så mye penger så det går nok bra:-)Det er der du bodde eller rettere sagt bor?

Morn forresten:-))...lenge siden jeg har sett deg nå.

De er 8 cm i diameter.

Tror nok jeg heller må finne meg en annen vask jeg :-)

Bor på samme sted.

Skal forresten se etter deg i julen - jeg skal til T men skal nok innom S også.

De er 8 cm i diameter.

Tror nok jeg heller må finne meg en annen vask jeg :-)

Bor på samme sted.

Skal forresten se etter deg i julen - jeg skal til T men skal nok innom S også.

Jøss skal du hitover?

Faren ved å forville deg hit er at du ikke får lyst til å reise hjem:-)

Skal du feire julen her oppe da?

Ikke umulig du ser meg:-)

Jøss skal du hitover?

Faren ved å forville deg hit er at du ikke får lyst til å reise hjem:-)

Skal du feire julen her oppe da?

Ikke umulig du ser meg:-)

Har vært der flere ganger da - og er veldig hyggelig for noen dager men det har vel enda ikke fristet med noe mer enn det. Måtte jo være for å flytte til deg det da :-)

Men modern bor jo der for tiden - så henne må jeg jo besøke litt.

Har vært der flere ganger da - og er veldig hyggelig for noen dager men det har vel enda ikke fristet med noe mer enn det. Måtte jo være for å flytte til deg det da :-)

Men modern bor jo der for tiden - så henne må jeg jo besøke litt.

Så modern bor der ja, sånn å forstå:-)

Ellers var det jo en jævlig god grunn for å flytte hit, hehe

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...