Gå til innhold

Og hva bør den nye prinsen hete?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I tillegg til (Svenn) Olav, så synes nå jeg at Sverre er et flott navn, da!

Fortsetter under...

• Svar 71
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• DarkPink

10

• cecily

5

• Dorthe

3

• favn

3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Av de som har vert oppe i media liker jeg bare magnus og til nød Håkon, selv om begge er kjedelige. Håper de finner på noe skikkelig vakkert noe selv, sånn som det andre paret gjør =)

Skrevet

Av de som har vert oppe i media liker jeg bare magnus og til nød Håkon, selv om begge er kjedelige. Håper de finner på noe skikkelig vakkert noe selv, sånn som det andre paret gjør =)

Noe skikkkelig vakkert? Både Maud og Angelica er forferdelig. Sammen blir det helt jævlig. Leah er fint, mens Isadorah gidder jeg ikke kommentere engang.

Skrevet

Noe skikkkelig vakkert? Både Maud og Angelica er forferdelig. Sammen blir det helt jævlig. Leah er fint, mens Isadorah gidder jeg ikke kommentere engang.

Hehe. Leah Isadora er bortimot det peneste jentenavnet jeg har hørt i hele mitt liv.

Hva liker du da?

Skrevet

Hehe. Leah Isadora er bortimot det peneste jentenavnet jeg har hørt i hele mitt liv.

Hva liker du da?

Som sagt, synes Lea er et helt nydelig navn. Men blir bare kliss når man putter på et enda mer spesielt navn.

Skrevet

Mange flotte navn i den norske kongerekka:

http://www.nrk.no/programmer/radio/norgesglasset/4824269.html

Haakon Magnus er jo (bla) oppkalt etter oldefaren, så sånn sett er det sikkert ingenting i veien for at denne gutten kan få Olav som nr2-navn i alle fall.

Jeg synes Olav er flott, og satser på det som andre-navnet.

Tenkte på Sigurd som første-navn, men Sigurd Olav... hm...?

Annonse

Skrevet

Mange flotte navn i den norske kongerekka:

http://www.nrk.no/programmer/radio/norgesglasset/4824269.html

Haakon Magnus er jo (bla) oppkalt etter oldefaren, så sånn sett er det sikkert ingenting i veien for at denne gutten kan få Olav som nr2-navn i alle fall.

Jeg synes Olav er flott, og satser på det som andre-navnet.

Tenkte på Sigurd som første-navn, men Sigurd Olav... hm...?

Sigurd Olav? Føyer seg rett inn i rekken over navn som ikke passer sammen.

Skrevet

Sigurd Olav? Føyer seg rett inn i rekken over navn som ikke passer sammen.

Ja, det skurrer litt. Begge navnene er fine, men...

Best å lene seg tilbake og overlate valget til foreldrene :)

Skrevet

Jeg liker både Magnus, Haakon og Olav, jeg. :)

De har valgt et nydelig navn til storesøstra, så de finner sikkert på noe fint denne gangen også. :) I motsetning til de gresselige navna Mærta-bærta og Ari har kommet fram til.

Skrevet

Jeg tror han garantert blir hetende Olav til fornavn men det er verre med neste navn som bør passe inn,

Mitt tips er Olav Christian, det klinger i hvert fall ok i mine ører.

Skrevet

Tja, i god kongehus-tradisjon skal det vel være en blanding av tradisjonelt norsk og ubertrendy med bibeltilknytning.

Skrevet

Jeg liker både Magnus, Haakon og Olav, jeg. :)

De har valgt et nydelig navn til storesøstra, så de finner sikkert på noe fint denne gangen også. :) I motsetning til de gresselige navna Mærta-bærta og Ari har kommet fram til.

Dønn enig. ;o)

Skrevet

Tja, i god kongehus-tradisjon skal det vel være en blanding av tradisjonelt norsk og ubertrendy med bibeltilknytning.

:-D

Annonse

Gjest aylar`en
Skrevet

På en dag som denne må navnet blir Robbie Olav.

Skrevet

Asbjørn Olav,Olav Augustin,Bjørn Olav eller Olav Erik er noen navn jeg tenker på.

Skrevet

Asbjørn Olav,Olav Augustin,Bjørn Olav eller Olav Erik er noen navn jeg tenker på.

Det eneste som går an der er Bjørn Olav.

Gjest SvennEspen?
Skrevet

En blanding av faren og broren til Mette Marit, de har gjort så fenmenal figur i pressen de siste årene*LOL*

Derfor blir det Svenn Espen(grøssgrøssgrøss).

Skrevet

Hva liker du da?

Isadora=billig sminke for meg.

Det stinker bare billig av det navnet, men det første er litt fint.

Men hjernen min er litt rar og har en tendens til å tenke sånn: Leah(laus).*hihi*

Leah(laus) billigsminke! :)

Skrevet

"Tja, i god kongehus-tradisjon skal det vel være en blanding av tradisjonelt norsk og ubertrendy med bibeltilknytning."

Det er jo ikke mye norsk i "Baltazar Pottifar", da. Hva med Baltazar Bernt, eller Pelle Pottifar? Kanskje ikke så veldig tradisjonelle de heller...

":.............................................."

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...