Gjest Timari Skrevet 3. desember 2005 Skrevet 3. desember 2005 søskenbarnet mitt valgte ganske så overraskende å å døpe seg i dag (mye som skjer i dag gitt!!) Noen forslag til hva jeg kan gi.Hun valgte å gjøre dette uten at foreldrene vet det (tror jeg da) så tenker ikke å lage noe store greier ute at dette. men har dere noen forslag til presang utenom bibler og et smykke med kors etc? 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 3. desember 2005 Skrevet 3. desember 2005 Et vanlig smykke eller armbånd. 0 Siter
Velouria Skrevet 3. desember 2005 Skrevet 3. desember 2005 Shakespeare's samlede eller annen klassisk litteretur har aldri skadet noen. 0 Siter
Dorthe Skrevet 3. desember 2005 Skrevet 3. desember 2005 Jeg kjøpte et tvspill da eldstemann konfirmerte seg 14 år gammel. Håper hun har tenkt seg godt om, eldstemann angrer som bare det. 0 Siter
Gjest Flystripa Skrevet 3. desember 2005 Skrevet 3. desember 2005 Et smykke med forbokstaven hennes i zirkonia. Stilig. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.