Gjest overleppa Skrevet 3. desember 2005 Skrevet 3. desember 2005 Hva gjør jeg - er det enkelt? Eller bør jeg gå til hudpleiesalong? Får man bort alt, selv om man aldri har prøvd dette før og er helt grønn på sånn hårfjerning? Kan man bli rød og stygg? 0 Siter
ekte nick Skrevet 3. desember 2005 Skrevet 3. desember 2005 Hvis du er vant med å fjerne hår på leggene med voks selv, vil du klare det helt fint på overleppen også. 0 Siter
Gjest overleppa Skrevet 3. desember 2005 Skrevet 3. desember 2005 Hvis du er vant med å fjerne hår på leggene med voks selv, vil du klare det helt fint på overleppen også. Nei, jeg har aldri gjort det, ikke sett andre gjøre det heller. Bør jeg få hjelp da? 0 Siter
nynne Skrevet 3. desember 2005 Skrevet 3. desember 2005 Nei, jeg har aldri gjort det, ikke sett andre gjøre det heller. Bør jeg få hjelp da? Få det gjort på salong. De er proffe og kan faget sitt. Voksing hjemme kan ofte bli klinete, dessuten er det ikke helt smertefritt og da er det greit at en annen har kontrollen. Har vokset leggene en del hjemme, men "barten" tar Nina for meg. 0 Siter
Gjest overleppa Skrevet 3. desember 2005 Skrevet 3. desember 2005 Få det gjort på salong. De er proffe og kan faget sitt. Voksing hjemme kan ofte bli klinete, dessuten er det ikke helt smertefritt og da er det greit at en annen har kontrollen. Har vokset leggene en del hjemme, men "barten" tar Nina for meg. Takk for svar 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.