Gå til innhold

F.u: Hva sier partneren din til Dol-dilla?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest LucySky

"Er du på chat igjen nå" dol er da ikke chatting!?

Dessuten så har vi hver vår pc så han pusler med sitt når jeg doler.

Jeg spør, fordi jeg av og til føler meg VELDIG rar for jeg er her så mye. Jeg har hjemmekontor, og i perioder skjer det meste av mitt sosiale liv. pr. mail eller telefon (med untak av mann og familie, da).

Så tar jeg meg i ett sett (særlig ved middagsbordet) å referere til hva den og den har sagt og ment i dag, som om jeg snakker om noen jeg kjenner og har pratet med i butikken. Og da detter nickene ut av meg, og jeg ser blikket til mannen min: Jøsses.

Men det er jo slik her, at nickene får personlighet, og selv de mest forunderlige nick blir allminnelige og noe man kan nevne når man ikke tenker seg om.

Det bekymrer meg jo ikke, ikke for meg selv, mener jeg (eller gjør deg det?! Hm.)

I lange perioder er jeg mye ute, både på møter og fester, og reiser ganske mye også i og utenfor jobb. Men altså i andre perioder er jeg mye på Dol og da er Lillemus og Åsemor og Keinstein og Prozak og Sør og Flisa og alle dere andre helt vanlige folk når jeg snakker. Men jeg hører jo hvordan det må høres ut for en annen ...

:0

Annonse

Han sier ikke så mye.

Har kommentert det en gang, da jeg svarte på en slik FU om iskremsmak

-Så du liker pistasj du da. Ja det er det jo bra at folk vet om deg.

Hey. pistasjente du også? Si meg, har du funnet noen som selger _ren_ pistasjis? Jeg mener en som er fri for nøtter og sjokolade og hva det måtte være de putter oppi der...

Gjest Shira12

Hey. pistasjente du også? Si meg, har du funnet noen som selger _ren_ pistasjis? Jeg mener en som er fri for nøtter og sjokolade og hva det måtte være de putter oppi der...

Nei det har jeg ikke, men jeg liker sjokolade oppi da.

Men får ren pistasj når en kjøper kuleis.

Nå fikk jeg lyst på is!

*tulser til fryseboksen og finner en kroneis med pistasj*

Annonse

laguna1365380434

Han sier ikke så mye.

Har kommentert det en gang, da jeg svarte på en slik FU om iskremsmak

-Så du liker pistasj du da. Ja det er det jo bra at folk vet om deg.

*lol* Sånne komentarer fikk jeg mange av også.. Sånn, ja DET trenger jo virkelig verden å vite om deg..djeez,type kommentarer.

Han var i tillegg ikke særlig komfortabel med at jeg snakket om han her inne, og forsto aldri poenget med at jeg driver og skravler på en DOKTOR side. Det skjønner egentlig ikke jeg heller, for jeg tenker aldri over at det egentlig er en doktorside, nemlig.

:-)

Øh.Pistasj-is uten nøtter? Det rimer ikke helt. Det blir jo...Is?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...