Gå til innhold

F.u: Hva sier partneren din til Dol-dilla?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Øh.Pistasj-is uten nøtter? Det rimer ikke helt. Det blir jo...Is?

Ehh, det er jo ikke pistasjen som gir isen den smaken den har da, så nøttene kan de godt droppe uten forskjell i smak.

Fortsetter under...

Skrevet

Bare hyggelig. Noe mer du føler for å si til noen? *hjelpsom*;-)

Åh, masse! Men det får jeg ut ved å skrike høyt og dunke hodet i veggen ;)

Skrevet

Ehh, det er jo ikke pistasjen som gir isen den smaken den har da, så nøttene kan de godt droppe uten forskjell i smak.

Hva er det du sier? Er det ikke pistasjen som gir den gode smaken??? Steike. Er jeg blitt lurt i alle år?

Da må du opplyse meg om hva det er som gjør at pistasj-is smaker så innmari godt.

Gjest Shira12
Skrevet

*lol* Sånne komentarer fikk jeg mange av også.. Sånn, ja DET trenger jo virkelig verden å vite om deg..djeez,type kommentarer.

Han var i tillegg ikke særlig komfortabel med at jeg snakket om han her inne, og forsto aldri poenget med at jeg driver og skravler på en DOKTOR side. Det skjønner egentlig ikke jeg heller, for jeg tenker aldri over at det egentlig er en doktorside, nemlig.

:-)

Tror det er mange her som ikke tenker på det som en doktor side ja :o)

For meg er det som gjør Dol så genialt, her kan jeg slarve om alt mellom himmel og jord, samtidig som jeg kan treffe andre som er litt "inne" i sykdom (jeg har en kronisk sykdom)

Skrevet

Hva er det du sier? Er det ikke pistasjen som gir den gode smaken??? Steike. Er jeg blitt lurt i alle år?

Da må du opplyse meg om hva det er som gjør at pistasj-is smaker så innmari godt.

Godt?

GODT?

_GODT???_

*pføy*

Skrevet

Godt?

GODT?

_GODT???_

*pføy*

Annonse

Skrevet

Synes du den smaker det samme som pistasjnøtter? Neei..

Skrevet

Han har et rimelig avslappa forhold til det.

Han har sitt, og jeg har mitt ...

(Akkurat nå driver han og oversetter en bok om fotball fra svensk. Heldigvis har vi to maskiner ...)

Skrevet

Synes du den smaker det samme som pistasjnøtter? Neei..

Jo, jeg synes det smaker pistasj. Ikke som de salta nøttene du kjøper som snacks såklart, men pistasjsmaken er da der den?

Skrevet

Han rister litt på hodet av meg...

Når vi diskuterer noe vi er usikre på, kan han samtidig si: "Kan du ikke spørre på DOL da?"

Jeg har spurt om han ikke selv vil prøve å "dole", men det synes han ikke høres så interessant ut...

Noen ganger når jeg kommer fra dataen spør han om det var noe interessant på DOL idag.

Jeg tror nok hans følelser for DOL er litt ambivalente ;-)

Skrevet

-"ka farsken e de så e så spesielt med denn der doktorsia?"

-"det veit vel du, so e inne på den derre doktorsia heile tia"

(nordlandsdialekt)

Han vet at jeg har sida oppe, men tror ikke han har noen idé om disse forumene. Det vil si, for alt jeg vet kan det jo hende at han befinner seg her han også, midt blant oss...

*ser seg over skulderen*

Han har iallefall lest en del artikler.

Men - jeg er jo ikke her _så_ ofte da. I alle fall ikke aktivt til stede :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

-"ka farsken e de så e så spesielt med denn der doktorsia?"

-"det veit vel du, so e inne på den derre doktorsia heile tia"

(nordlandsdialekt)

Han vet at jeg har sida oppe, men tror ikke han har noen idé om disse forumene. Det vil si, for alt jeg vet kan det jo hende at han befinner seg her han også, midt blant oss...

*ser seg over skulderen*

Han har iallefall lest en del artikler.

Men - jeg er jo ikke her _så_ ofte da. I alle fall ikke aktivt til stede :)

Trikset er jo å holde partneren unna dol, sånn at han eller hun ikke ser hva slags idioti enkelte av oss, ikke jeg, naturligvis, men en del andre, forfekter.

Ikke det at jeg er så flink til å holde den regelen, men mine partnere er ofte ikke noe bedre enn meg, og har derfor stort sett ikke noe de skulle ha sagt. :)

Men hvis situasjonen var omvendt hadde jeg heller foretrukket at partneren min diskutere her, enn at hun satt og så på Lost, Judging Amy og Hotell Cæsar.

Annonse

Skrevet

Trikset er jo å holde partneren unna dol, sånn at han eller hun ikke ser hva slags idioti enkelte av oss, ikke jeg, naturligvis, men en del andre, forfekter.

Ikke det at jeg er så flink til å holde den regelen, men mine partnere er ofte ikke noe bedre enn meg, og har derfor stort sett ikke noe de skulle ha sagt. :)

Men hvis situasjonen var omvendt hadde jeg heller foretrukket at partneren min diskutere her, enn at hun satt og så på Lost, Judging Amy og Hotell Cæsar.

Ja - det er litt sånn at jeg vil ha "fred" her inne. Jeg fordrar ikke at noen følger med på hva jeg bedriver - det blir litt som når jeg skriver brev.

Ikke at det er så sensitivt akkurat, det som _jeg_ skriver her... :D Jeg har aldri tid (tar meg aldri tid) til å følge lange tråder og innviklede diskusjoner.

Helt ok for meg at han studerer bildeler - han påstår at han hater sånt "visvas" som jeg regner med at han ville kalt forumene på dol :)))

Men som sagt: det kan jo hende han er her og følger med likevel :)

Skrevet

Han sier ikke noe til det. Som regel er han ikke hjemme når jeg er på dol... men så er jeg heller ikke av de mest aktive da...

Skrevet

Godt?

GODT?

_GODT???_

*pføy*

Enig cecily, den smaker ikke godt.

Gjest Shira12
Skrevet

Enig cecily, den smaker ikke godt.

Phøy, det er jo knallgodt!

He he, det mange som ikke liker pistajsmaken, og det passer meg bra, blir mer til meg da ,-)

Gjest M.Angelica
Skrevet

Min er heldigvis avhengig av et annet forum, så han har ikke så mye han skulle ha sagt ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...