Gå til innhold

Hva i h.... gjør jeg her nå?

Anbefalte innlegg

Jeg har kikka altfor dypt i rødvinsflaska i kveld, og ha problemer med kooridnasjoen både av øyne og fingre. Dessuten skal jeg op tidlig i morratidlig - kaskje kl 7- halv åtte for å kjøre ti l Sverige for å kjøpe kjøtt ogflæsk og Gud vet hva.

Nå tror jeg senga er det det eneste lure, og jeg bare beklager at jeg irriterer derer med dette, men nå er det sagt/skrævet (hehe).

Og så skal jeg gå og legge meg og sove til klokka ringer og sier at jeg skal til Sverige og kjøpemat til fryseren og jul.

Jeg tror jammen jeg kjøper noen øl også, selv om alkoprosenten er lavere. Det driter jeg i, for det er smaken og ikke prosenten som er avgjørende formeg. Og litt godteri.

Men hvor skal jeg dra? Er det bsst å prøve det nye senteret ti Olav Thon på E18, eller skal vi dra til Svinesund? Pris? Tid? Det er jo bommer både her og både der. Vi får se. Kan vi beuke Autopass på den nye Svinesundbrua freks?

Det var litt å lure på, og jeg vet ikke om jegrekker å finne et ev.svar her før jeg drar heller - jo, det skal jeg. Jada.

Unnskyld for at dette ble mye svada - jada.

Jeg løfter min hatt og sier god natt.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/208834-hva-i-h-gj%C3%B8r-jeg-her-n%C3%A5/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Ulvinnen Lurulf

Nå har du vel dratt, men jeg ønsker deg likevel god tur!

Vi bruker å handle på Nordby-senteret, synes det er bra. Nå har vi ikke dratt på Harry-tur på en stund, siden jeg tror det ikke er lov til å importere fjærkre. (Vi kjøper alltid mye and, kylling og kalkun i Sverige).

Fortell hvordan det gikk, da!

Annonse

Nå har du vel dratt, men jeg ønsker deg likevel god tur!

Vi bruker å handle på Nordby-senteret, synes det er bra. Nå har vi ikke dratt på Harry-tur på en stund, siden jeg tror det ikke er lov til å importere fjærkre. (Vi kjøper alltid mye and, kylling og kalkun i Sverige).

Fortell hvordan det gikk, da!

Vi var også på Nordby-senteret. Kom dit i ti-tida, og det var nesten ikke folk der. Fikk handla alt og litt til.

Fikk til og med lurt dama bak kjøttdisken til å rute opp svoren for meg. Det pleide de ikke å gjøre, sa hun.

Og det var _ikke_ jeg som kjørte bilen!

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...