Gå til innhold

hva skjedde med håret?

Anbefalte innlegg

Gjest stortspørsmålstegn

Hva er dette for noe? Jeg har alltid hatt lett, glatt og mykt luftig hår. Nå har jeg PLUTSELIG fått et problem... håret ser skittent ut- og "deler" seg. Dette rett etter vask... Så nå har jeg vasket håret tre dager på rad- med samme resultat. Altså et hår som deler seg og ser skittent ut.

Dette har vart i 3 dager. Så det kom virkelig plutselig. Fra å ha lett og luftig hår- til plutselig ha tungt- og delt hår- som virker skittent. Håret kjennes rart ut også!

Kan det ha sammenheng med sterk stress? (som nå er over)?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/208871-hva-skjedde-med-h%C3%A5ret/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• 5 uker senere...

Har du badet og hatt badesalt i vannet kanskje? Og dukket under....?

Hmmm... Kanskje litt i seneste laget dette her.. Men jeg legger inn et svar allikevel, jeg :)

Periodevis har jeg hatt akkurat det samme problemet. Løsningen er veeeldig enkel: Vask håret med zalo. En gang er nok, og du kan gjerne vaske med vanlig shampo og balsam for å kvitte deg med "zalo-følelsen" rett etterpå.

Aner virkelig ikke hvorfor det blir sånn, men jeg har i alle fall bitt meg merke i at det skjer oftere med visse shampo/ balsam merker enn andre. -Jeg skyr Elseve og Fructis som pesten for å si det slik :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...