Gå til innhold

Så kom godkjenningen

Anbefalte innlegg

Fru Gundersen
Skrevet

endelig til oss også!! I går var det nøyaktig 4 måneder siden papirene våre ble sendt til Bufetat, så de klarte akkurat å holde seg innenfor tidsramma. Vi er godkjente for adopsjon fra Kina. Nå venter jeg bare på at oppskriftspakken skal komme fra AF slik at vi kan starte på ny oppsamling av dokumenter. Jeg tenker jeg tar en telefon til AF i morgen sånn at vi kan tjuvstarte.

Er det flere som ligger omentrent likt i løypa som oss?

Fortsetter under...

Skrevet

Ja, vi fikk godkjenningen på fredag!!! Herlig!! Nå er vi godkjent for adopsjon fra Kina, vi er "svangrende" :)) Så nå venter vi også på oppskriften, og Gratulerer til dere også!!! Det er en ubeskrivelig følelse,

"utavsegsjølopplevelse":)

Skrevet

Gratulerer med godkjenningen! Hvilken region hører dere til?????

Skrevet

GRATULERER igjen :-) Blir artig å følge dere videre, og e ser fram til trilleturer etterhvert :-))))

Skrevet

GRATULERER igjen :-) Blir artig å følge dere videre, og e ser fram til trilleturer etterhvert :-))))

Region Sør, det tok litt i overkant av 4 mnd

Gjest Linn fra Stavanger
Skrevet

Gratulerer så mye!

Vennlig hilsen

Annonse

Skrevet

Gratulerer :-) Vi skal også adoptere fra Kina. Forrige onsdag postla vi dokumenten som skal til Kina. Så vi ligger litt foran deg foreløpig. Hiv deg rundt og ta oss igjen :-)

Fru Gundersen
Skrevet

Vi hører til i region nord. I registreringsbrevet vi fikk fra dem så sa de at de skulle brkue 3-4 måneder på behandlingen og det ble ganske nøyaktig 4 måneders behandlingstid.

Gjest tør jeg spørre?
Skrevet

Region Sør, det tok litt i overkant av 4 mnd

Hvilken dato var det? Venter spent på svar og lurer på hvor langt de er kommet i bunken.

Skrevet

Hvilken dato var det? Venter spent på svar og lurer på hvor langt de er kommet i bunken.

Sosialrapporten var reg. mottatt 17.juli

Skrevet

Gratulerer så mye med godkjenningen! Det var en fin julepresang :-)

Mvh

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...