Gå til innhold

Er dette (rent subjektivt) for mye muskler, rent estetisk sett?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest MinaLisa
Skrevet

Litt vel mye muskler her ja. Men han poserer jo på en måte der han fremhever musklene sine, ikke sikkert at jeg hadde reagert hvis han ikke hadde gjort det. Men uansett, han er nå mann, kvinner med store muskler er ikke særlig pent å se på etter min mening.

Skrevet

Hvis man sier at jeg har en dimensjon med passelig, så er denne helt i mye-enden, men det går innenfor.

Nå synes jeg imidlertid at akkurat denne overkroppen ikke var så pen, han var litt for tynn og senete etter min smak.

Men gi ham litt hår på kassa, og en mindre anstrengt positur, så har vi'n ;)

Skrevet

På grunn av lav fettprosent, så blir vedkommende veldig definert. Muskelmassen oppfattes derfor som forholdsvis stor uten at den nødvendigvis er det.

Synes det så helt greit ut jeg.

Skrevet

Rent subjektivt syns jeg det er i overkant.

Kjekt med muskler, men jeg liker ikke å se sener og blodårer, jeg da.

Rent subjektivt ;)

laguna1365380434
Skrevet

Jeg synes det er for mye til at det er pent å se på. Jeg liker passe buffed. Og ikke masse sener og årer og sånn!

:-)

Annonse

Skrevet

Hvis han ikke hadde spent seg slik, så ville han nok se veldig bra ut. Boksere har naturlig utviklet muskulatur, noe man ikke kan si om kroppsbyggere. Det er virkelig frastøtende.

Skrevet

Synes ikke det, men det er mer enn nok ja. Han spenner seg jo på bildet, og da kommer musklene bedre frem.

Gjest trultemor25
Skrevet

Nei, jeg synes ikke det. Han står jo og spenner seg, trykker alt han kan for å få mest mulig til å synes! Han ser nok helt normal ut på en helt normal dag og på et litt mer avslappet nivå.

fuji1365380447
Skrevet

Jeg syntes ikke at det er for mye muskler, men jeg syntes at han har for lite underhudsfett.

Jeg liker ikke når menn ser ut som man kan skjære seg på dem...

Skrevet

Nei, passe vil jeg si.

Men har ser litt for tynn ut etter min smak.

Annonse

Skrevet

Jeg syntes ikke at det er for mye muskler, men jeg syntes at han har for lite underhudsfett.

Jeg liker ikke når menn ser ut som man kan skjære seg på dem...

Godt sagt!

Nei - litt fett må de ha. Mannen min trente en stund med en gjeng med senete mannfolk - og han kalte dem for et eller annet...men nå datt det helt ut. Kommer tilbake til det.

Skrevet

Tja... Akkurat på kanten av hva jeg synes er pent, men egentlig liker jeg aller best en normalt trent kropp jeg da. Gjerne med litt vaskeball heller enn vaskebrett... Ser ut som om de armene der er så harde å ligge på. :o)

Skrevet

Nei, det tror jeg nok ikke at jeg mener.

Han er i farta på bildet skjønner jeg og har derfor de markerte musklene?

Normalt er nok dette en pen muskelmasse.

Men han er aaaaaaaaaaaaltfor tynn a get...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...