Gå til innhold

økte lungetegninger

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest (Anonymous)

Jeg er mye plaget med infeksjoner, har bl.a gått med en forkjølelse i snart 4 uker, jeg kan ikke huske sist jeg var infeksjonsfri.

Med infeksjoner tenker jeg på luftveisinfeksjoner.

Ellers kan jeg informere om at jeg er en kvinne født en gang på 60-tallet.

Wenke Lunde, Sykepleier

Jeg er mye plaget med infeksjoner, har bl.a gått med en forkjølelse i snart 4 uker, jeg kan ikke huske sist jeg var infeksjonsfri.

Med infeksjoner tenker jeg på luftveisinfeksjoner.

Ellers kan jeg informere om at jeg er en kvinne født en gang på 60-tallet.

Jeg har desverre ikke fått diskutert dette med eksperten, som er bortreist. Tegningene er nok i alle fall blodkar som "tegner" seg på røntgenbildet. Et lungerøntgen er kun et tillegg i det å stille en diagnose, det kan ikke stille en diagnose i seg selv. Det kan bety det du selv antyder, men ikke nødvendigvis. Når eksperten kommer tilbake skal jeg også komme tilbake. Beklager så lenge.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...