Gå til innhold

hovudverk og nakkesmerte venstre side.

Anbefalte innlegg

Det starta med verk i venstre skulder og bryst/ ryggsmerter på same sida. No i dag har eg også smerter i nakke og hovud på venstre side.

Kva kan det vere?

-Høgt blodtrykk, trange blodårar, begynnande hjernebløding.

Har sjeldan hovudverk, men har med jamne mellomrom hatt smerter i musklar og hender på ulike sider.

Tar medisin mot depresjon (cipralex 10 mg)

Har tatt MR av hovudet i august for å utelukke MS.

Vh. Oddvar Gjerde

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/209007-hovudverk-og-nakkesmerte-venstre-side/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest LucySky

Sitter du mye ved datamaskinen, bruker du mye mus og er musearmen den høyre?

Jeg får alltid mest vondt i venstre side når jeg stresser mye på internett eller bruker musa på annen måte.

Prøv å legge merke til hvordan venstre side oppfører seg når du bruker musa. Gjør du som de fleste, strammer du uten å merke det med hele venstre side (konsentrasjonen, antakelig).

Så blir det stramt og låst, og så sprer det stramme og låste seg ut i muskulaturen og det blir en vond sirkel av det: fordi det gjør vondt nå, strammer du og fordi du strammer gjør det mer vondt.

Få henvisning til en god fysioterapeut, og begynn å tren med apparater. Så kommer det blod til de sammenklemte musklene.

Bare gjetter utfra egen tilstand.

:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...