oddgje Skrevet 5. desember 2005 Skrevet 5. desember 2005 Det starta med verk i venstre skulder og bryst/ ryggsmerter på same sida. No i dag har eg også smerter i nakke og hovud på venstre side. Kva kan det vere? -Høgt blodtrykk, trange blodårar, begynnande hjernebløding. Har sjeldan hovudverk, men har med jamne mellomrom hatt smerter i musklar og hender på ulike sider. Tar medisin mot depresjon (cipralex 10 mg) Har tatt MR av hovudet i august for å utelukke MS. Vh. Oddvar Gjerde 0 Siter
Gjest LucySky Skrevet 5. desember 2005 Skrevet 5. desember 2005 Sitter du mye ved datamaskinen, bruker du mye mus og er musearmen den høyre? Jeg får alltid mest vondt i venstre side når jeg stresser mye på internett eller bruker musa på annen måte. Prøv å legge merke til hvordan venstre side oppfører seg når du bruker musa. Gjør du som de fleste, strammer du uten å merke det med hele venstre side (konsentrasjonen, antakelig). Så blir det stramt og låst, og så sprer det stramme og låste seg ut i muskulaturen og det blir en vond sirkel av det: fordi det gjør vondt nå, strammer du og fordi du strammer gjør det mer vondt. Få henvisning til en god fysioterapeut, og begynn å tren med apparater. Så kommer det blod til de sammenklemte musklene. Bare gjetter utfra egen tilstand. 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 5. desember 2005 Skrevet 5. desember 2005 Jeg har ikke noe godt svar til deg, men vondt i nakke kan føre til vondt i hodet. God bedring:) Har du fått legetime? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.