Gjest Brukte pensumbøker Skrevet 5. desember 2005 Skrevet 5. desember 2005 Tenkte å kjøpe 2. og 3. året brukt, men hvor kan jeg få tak i? Har prøvd å annonsere i avisen uten napp. Har ikke råd å kjøpe nye bøker, det gjorde jeg 1. året og gikk nesten konkurs. Over 10.000 i bøker. 0 Siter
Zingara Skrevet 5. desember 2005 Skrevet 5. desember 2005 Mange bokhandlere selger brukte bøker rimelig som studenter har levert inn... Slik fikk jeg tak i alle mine bøker, enkel og grei måte. Men vet ikke om det hjelper deg hvis du trenger de her og nå? 0 Siter
Lips1365380508 Skrevet 5. desember 2005 Skrevet 5. desember 2005 Har du skjekket på skolen? Mange setter jo annonser på skolens tavle, eller i skolens avis, (hvis det finnes), eller på skolens side på nettet. Hva med å spørre noen medelever, eller de som har gått derdig andre året? 0 Siter
Gjest Timari Skrevet 5. desember 2005 Skrevet 5. desember 2005 et alternativ er å kjøpe et kopieringskort, låne bøkene på biblioteket eller av noen andre som har kjøpt/lånt bøkene og så kopiere dem opp noen tar til og med og kjøper dem ,leser dem for så å returnere den i butikken og få pengene tilbake... 0 Siter
Gjest Brukte pensumbøker Skrevet 5. desember 2005 Skrevet 5. desember 2005 Mange bokhandlere selger brukte bøker rimelig som studenter har levert inn... Slik fikk jeg tak i alle mine bøker, enkel og grei måte. Men vet ikke om det hjelper deg hvis du trenger de her og nå? Hvilken bokhandel. Her er det kun en bokhandel og de har ikke brukte bøker. Kanskje jeg kan ringe. 0 Siter
Melissa Skrevet 5. desember 2005 Skrevet 5. desember 2005 Så synd det ikke er kjøp å salg her inne :-/. Har nemlig liggende veldig mange vernepleierbøker jeg ;-) Ellers kan du vel henge opp lapp på skolen din :-) 0 Siter
Gjest Brukte pensumbøker Skrevet 5. desember 2005 Skrevet 5. desember 2005 Så synd det ikke er kjøp å salg her inne :-/. Har nemlig liggende veldig mange vernepleierbøker jeg ;-) Ellers kan du vel henge opp lapp på skolen din :-) Har prøvd å henge opp lapper og annonsert uten hellog synd er det at en ikke kan annonsere her. Du kan godt maile meg hvis du vil? 0 Siter
Melissa Skrevet 5. desember 2005 Skrevet 5. desember 2005 Har prøvd å henge opp lapper og annonsert uten hellog synd er det at en ikke kan annonsere her. Du kan godt maile meg hvis du vil? Ja legg ut mailen din du, så kan det være jeg klarer å snappe den opp før den blir slettet ;-) Klem fra 0 Siter
Gjest snøball Skrevet 5. desember 2005 Skrevet 5. desember 2005 www.ibok.no Koster det noe å selge der og har du erfaring fra siden selv? (altså, har du fått solgt bøker der?) 0 Siter
Line Skrevet 5. desember 2005 Skrevet 5. desember 2005 Du får kjøpt dem noe rimeligere på www.ord.no. Noen steder har enkelte bokhandlere en bokkjøpskonto, der man får skrevet opp alle bøkene man trenger på en "konto", og betaler etter hvert som man har råd til det. Kjempekjekt!! 0 Siter
Gjest Brukte pensumbøker Skrevet 6. desember 2005 Skrevet 6. desember 2005 Ja legg ut mailen din du, så kan det være jeg klarer å snappe den opp før den blir slettet ;-) Klem fra Hadde vært fint. [email protected]. Ha en fin dag. 0 Siter
Gjest papirtiger Skrevet 6. desember 2005 Skrevet 6. desember 2005 Koster det noe å selge der og har du erfaring fra siden selv? (altså, har du fått solgt bøker der?) Det er gratis, og jeg har både solgt og kjøpt bøker derfra 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.