Gå til innhold

Hvor kan jeg få kjøpt brukte pensumbøker? (vernepleie)

Anbefalte innlegg

Gjest Brukte pensumbøker

Tenkte å kjøpe 2. og 3. året brukt, men hvor kan jeg få tak i? Har prøvd å annonsere i avisen uten napp. Har ikke råd å kjøpe nye bøker, det gjorde jeg 1. året og gikk nesten konkurs. Over 10.000 i bøker.

Fortsetter under...

Lips1365380508

Har du skjekket på skolen? Mange setter jo annonser på skolens tavle, eller i skolens avis, (hvis det finnes), eller på skolens side på nettet. Hva med å spørre noen medelever, eller de som har gått derdig andre året?

et alternativ er å kjøpe et kopieringskort, låne bøkene på biblioteket eller av noen andre som har kjøpt/lånt bøkene og så kopiere dem opp

noen tar til og med og kjøper dem ,leser dem for så å returnere den i butikken og få pengene tilbake...

Gjest Brukte pensumbøker

Mange bokhandlere selger brukte bøker rimelig som studenter har levert inn...

Slik fikk jeg tak i alle mine bøker, enkel og grei måte. Men vet ikke om det hjelper deg hvis du trenger de her og nå?

Hvilken bokhandel. Her er det kun en bokhandel og de har ikke brukte bøker. Kanskje jeg kan ringe.

Annonse

Gjest Brukte pensumbøker

Så synd det ikke er kjøp å salg her inne :-/. Har nemlig liggende veldig mange vernepleierbøker jeg ;-) Ellers kan du vel henge opp lapp på skolen din :-)

Har prøvd å henge opp lapper og annonsert uten hellog synd er det at en ikke kan annonsere her. Du kan godt maile meg hvis du vil?

Har prøvd å henge opp lapper og annonsert uten hellog synd er det at en ikke kan annonsere her. Du kan godt maile meg hvis du vil?

Ja legg ut mailen din du, så kan det være jeg klarer å snappe den opp før den blir slettet ;-)

Klem fra

Du får kjøpt dem noe rimeligere på www.ord.no.

Noen steder har enkelte bokhandlere en bokkjøpskonto, der man får skrevet opp alle bøkene man trenger på en "konto", og betaler etter hvert som man har råd til det. Kjempekjekt!!

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...