Gå til innhold

En reol til TV og stereo med TV under og boksene over

Anbefalte innlegg

Jeg har forgjeves lett etter et "møbel" som rommer en 80 cm bred TV i hoftehøyde og boksene over det. Jeg er lei av å krype på gulvet og få krampe når jeg nå forsøker å få alle kabler til å formidle signaler i rett hull. Og de er MANGE hull, og mange kabler.

Tips?

Fortsetter under...

Jeg skjønte ikke helt...

Skal du ha et tv-møbel ala Jaguar-benken du finner på Møbelringen, eller noe helt annet?

www.mobelringen.no

Det ser ut som Jaguar er trdisjonell og har TVen oppe og boksene under.

Men jeg vil ha boksene høyt, over TVen. Mulig at det bare er å bruke en 90 cm bred reol, men mulig det finnes en spesialløsning.

Jeg tiltrer din frustrasjon. Å finne tv-møbler er helt umulig! Riktig bredde, høyde, antall hyller og uten å være helt gruful så se på..? Finnes ikke. Endte opp med et nattbord fra IKEA jeg.

Angrer litt på at jeg ikke ble møbelsnekker.

Jeg tiltrer din frustrasjon. Å finne tv-møbler er helt umulig! Riktig bredde, høyde, antall hyller og uten å være helt gruful så se på..? Finnes ikke. Endte opp med et nattbord fra IKEA jeg.

Angrer litt på at jeg ikke ble møbelsnekker.

Jeg kjenner en, men det ville bli Norges dyreste TV-reol.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...