Gå til innhold

Virkelig noen som liker dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, hun var den mest typisk pene, hun som gikk ut idag. Men jeg kan forstå argumentasjonen der, at sånne ansikt blir for kjedelig i photoshoots.

Det skal være særpreget-vakkert, og da mener jeg Sarah (leppejenta) passer bra. Men hva den mannejenta gjør der, f.eks, skjønner jeg ikke.

Ja, det har jo vist seg at de som er billedpene ofte er de kjedeligste.

Tror Kim (mannejenta) kan bli flott hvis hun lærer seg å føre seg og sminke seg og bli *litt* mer feminin, kanskje.

Ble så irritert da de tok med hun sutrejenta som ser ut som en nisse i trynet. Hun bare grein og grein hele tida. Bortskjemt drittunge, tror jeg.

Hehe, jeg digger dette realityprogrammet, men samboeren min hater det. ;)

Fortsetter under...

Skrevet

Ja, det har jo vist seg at de som er billedpene ofte er de kjedeligste.

Tror Kim (mannejenta) kan bli flott hvis hun lærer seg å føre seg og sminke seg og bli *litt* mer feminin, kanskje.

Ble så irritert da de tok med hun sutrejenta som ser ut som en nisse i trynet. Hun bare grein og grein hele tida. Bortskjemt drittunge, tror jeg.

Hehe, jeg digger dette realityprogrammet, men samboeren min hater det. ;)

Jeg så ikke første episode, men skjønner at det har foregått litt av hvert der!

Er enig i at Kim (sjokk at hun hadde et kjønnsnøytralt navn..) kan forbedre seg mye med en dæsj femininitet.

Jeg elsker også det programmet.. =) Det hender at jeg får kjæresten til å se det sammen med meg, men da sitter han som regel bare å komemnterer den forferdelige, feminine programlederen, e.l. =p

Skrevet

Jeg så ikke første episode, men skjønner at det har foregått litt av hvert der!

Er enig i at Kim (sjokk at hun hadde et kjønnsnøytralt navn..) kan forbedre seg mye med en dæsj femininitet.

Jeg elsker også det programmet.. =) Det hender at jeg får kjæresten til å se det sammen med meg, men da sitter han som regel bare å komemnterer den forferdelige, feminine programlederen, e.l. =p

Hehehe, ja, det gjør min også. Eller han sitter og sukker og ojer seg over det teite programmet. Sorry mac, men det må jeg bare få med meg. :)

Han får jo se Discovery resten av uka, såh!

Skrevet

Hehehe, ja, det gjør min også. Eller han sitter og sukker og ojer seg over det teite programmet. Sorry mac, men det må jeg bare få med meg. :)

Han får jo se Discovery resten av uka, såh!

Discovery er gøy!

Bortsett fra d eveldig guttete programma om "the biggest ever", "worlds largest machines" osv ;)

Skrevet

Discovery er gøy!

Bortsett fra d eveldig guttete programma om "the biggest ever", "worlds largest machines" osv ;)

Ja, det er ikke noe særlig, men Mythbusters er gøy! :)

Det liker vi begge to, så da er det fred i heimen. ;)

Skrevet

Ja, det er ikke noe særlig, men Mythbusters er gøy! :)

Det liker vi begge to, så da er det fred i heimen. ;)

Ja, det er gøy. Og FBI-files, og Forensic Detectives. Bare synd det går så innmari seint.

Annonse

Skrevet

Ja, det er gøy. Og FBI-files, og Forensic Detectives. Bare synd det går så innmari seint.

Har nok med å prøve å henge med på DOL jeg, så det blir egentlig ikke så mye tv-titting, har jeg funnet ut...

(Må bare ha med meg Top Model og Akutten og Tufte og LOST og Nissene på låven og... kremt...) ;)

Skrevet

Har nok med å prøve å henge med på DOL jeg, så det blir egentlig ikke så mye tv-titting, har jeg funnet ut...

(Må bare ha med meg Top Model og Akutten og Tufte og LOST og Nissene på låven og... kremt...) ;)

Hehe. Kjenner til det der =)

Skrevet

TV3 har jo sagt at dette ikke er en serie for barn. Den går også noen timer etter barnetv-tid.

Dette er en parodi på 24 og er ment for voksne.

Men jeg er helt enig i at det var lite morsomt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...