Gå til innhold

Virkelig noen som liker dette?

Anbefalte innlegg

Hallo!

I mangel på noe annet å gjøre, ble jeg sittende å se på adventsserien på tv3 (ok, innrømmer at jeg ventet på Top Model). Men tenkte at det var greit å få med seg litt julestemning på veien. Da ble jeg sjokka, gitt! Er jeg bare sinnsykt gammeldags og nostalgisk når jeg forventer at en adventsserie skal være litt småkoselig? Dette var jo det reneste MØL? Banning og stygge uttrykk fra ende til annen. Og ganske så tidlig på kvelden. Er det dette vi vil at ungdommen (og mindre barn) skal assosiere med advent og jul på tv?

Og synes noen i det hele tatt at dette er i nærheten av å være morsomt, tøft eller god underholdning? Jeg synes det var noe av det største søppel jeg har sett, men hadde vært interessant å høre andres mening...........

mvh

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/209118-virkelig-noen-som-liker-dette/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg så første episode, og ble ikke videre imponert. Men når sant skal sies, så er nissene på loven det eneste som har imponert meg siden jul i skomakergata.

Er det bare meg, eller er den korthårede jenta i top models ekkel? =/

Mener du hun son er lesbisk?

Lips1365380508

Jeg så første episode, og ble ikke videre imponert. Men når sant skal sies, så er nissene på loven det eneste som har imponert meg siden jul i skomakergata.

Syns ikke hun er ekkel, men _veldig_ mandig. Ser ut som en mann, kler seg som en mann, går som er mann, og kan heller ikke sminke seg..

Syns ikke hun er ekkel, men _veldig_ mandig. Ser ut som en mann, kler seg som en mann, går som er mann, og kan heller ikke sminke seg..

Mulig jeg er litt fordumsfull, men jeg synes det blir noe ekkelt med jenter som er så guttete. Og så hadde hun veldig skumle øyne.

Annonse

Lips1365380508

Mulig jeg er litt fordumsfull, men jeg synes det blir noe ekkelt med jenter som er så guttete. Og så hadde hun veldig skumle øyne.

Hmm.. vet ikke om jeg ville brukt ordet "ekkelt", men finner heller ikke et annet ord, hehe. Men trodde faktisk det var hun eller hun som snubla skulle ryke ut i dag,men det er aldri de man tror kommer til ryke ut, ryker ut i begynnelsen uansett.

Hmm.. vet ikke om jeg ville brukt ordet "ekkelt", men finner heller ikke et annet ord, hehe. Men trodde faktisk det var hun eller hun som snubla skulle ryke ut i dag,men det er aldri de man tror kommer til ryke ut, ryker ut i begynnelsen uansett.

Nei, jeg vet det. Men jeg var glad for at snublefrøken ikke røyk ut, for jeg synes hun og den ene mørkhudede dama er de peneste.

Skjønt pen ikke har noe å si i denne konkurransen i det hele tatt da =)

Lips1365380508

Nei, jeg vet det. Men jeg var glad for at snublefrøken ikke røyk ut, for jeg synes hun og den ene mørkhudede dama er de peneste.

Skjønt pen ikke har noe å si i denne konkurransen i det hele tatt da =)

Åh, syns du det. Jeg syns ikke hun er no særlig pen, liker ikke de svære leppene hennes heller. Nei, de peneste vinner ikke konkurransen nei, det er vel de mer "spesielle" ville man sagt.

Hvordan kan du *ikke* like henne?

Synes hun er veldig tøff jeg, og pen ikke minst! Så herlig androgyn....

Er ikke lesbisk altså, men jeg liker henne godt!:)

Hvordan kan du *ikke* like henne?

Synes hun er veldig tøff jeg, og pen ikke minst! Så herlig androgyn....

Er ikke lesbisk altså, men jeg liker henne godt!:)

Vet ikke.. Jeg liker veldig feminine jenter og veldig maskuline gutter, og sånt synes jeg ikke er pent. Men godt ikke alle har samme smak =)

Annonse

Lips1365380508

Det var jo leppene som gjorde henne så herlig! =)

Hehe, da har vi veldig forskjellig smak. Liker ikke så store lepper. Syns at det er det eneste man ser når man kikker på ansiktet hennes, akkurat som man ser de stygge øyebrynene på hun ene. (T.Banks kommenterte de brynene)

Er det "Tjuefjerde" du tenker på? Det blir en smule dumt når du kritiserer en parodisk "julekalender" - en parodi på en actionserie - ut fra skomakergata-standard.

"............................................"

Skjønner at det er parodi da. Det er språket jeg reagerer på (først og fremst). Det er ikke alt det passer å lage julekalender av. Nissene på låven, og de andre som har gått har jeg ingen problemer med.

Synes ikke noe om slike serier selv.

Menmen, i og med at julaften snart forsvinner som helligdag sammen med påske og pinse, er det vel ikke så mange som bryr seg om dette.

Ikke så lenge jeg står oppreist. Jeg skal kjempe mot at de kristne høytinene forvinner. Blikke Ramadan-feiring for meg!

Jeg syntes hun som gikk ut i dag (Ashley?) var penest, men der fikk jeg meg en overraskelse gitt. :)

Synes mange av de som ble blant de 13 utvalgte var "styggere" enn dem som ikke ble plukket ut i forrige episode.

Ja, hun var den mest typisk pene, hun som gikk ut idag. Men jeg kan forstå argumentasjonen der, at sånne ansikt blir for kjedelig i photoshoots.

Det skal være særpreget-vakkert, og da mener jeg Sarah (leppejenta) passer bra. Men hva den mannejenta gjør der, f.eks, skjønner jeg ikke.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...