Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg vet ikke når dette startet; men det har i alle fall bare blitt verre og verre de siste årenen, til tross for mine tiltak for å optimalisere kosthold og generell sunnhet.

Jeg fryser hvis ikke det er over 25 grader C, i rommet - og jeg fryser meget; mange ganger når det er kaldt på kontoret er smerten nesten uutholdelig. Hva dette skyldes vet jeg ikke, men jeg mistenker selvsagt at det har noe med blodmangel å gjøre, selv om jerntabelletter og diverse kosttilskudd har hjulpet lite.

Trøtthet er også et stort problem som plager meg mye. Store deler av dagen kjemper jeg mot kroppen, for å i det hele tatt klare å holde meg våken. Utover kvelden blir det ofte bedre, men man skulle jo gjerne likt å være våken hele dagen.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/20922-energimangel/
Del på andre sider

Fortsetter under...

En tur til legen er nok ingen dum ide... Igrunnen skjønner jeg ikke at du ikke har gått til lege for lenge siden? (Du nevner i alle fall ikke noe om legebesøk i innlegget ditt) :-) Legen kan ta en rekke tester og finne ut om det er en medisinsk forklaring på problemet ditt, og dermed - mest sannsynlig - kunne gi deg medisiner eller annet som vil bedre din almenntilstand. :-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/20922-energimangel/#findComment-90413
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...