Gjest helt grønn... Skrevet 7. desember 2005 Skrevet 7. desember 2005 Har aldri hatt det, men lurer på om det er det jeg har pådratt meg nå... Ikke vondt når jeg tisser, og alle sier jo at det er et typisk tegn? Men har litt ubehag da... Men løper oftere på do og det kommer ikke så veldig mye akkurat... Men har vondt i magen og i ryggen og nå tisser jeg bare rødt, men blodlevringer... Tenkte å drikke en masse vann da, hjelper det? Noen som har peiling her? 0 Siter
Freya Skrevet 7. desember 2005 Skrevet 7. desember 2005 Dette høres ut som en UVI, ja. Ta en urinprøve og lever på legekontoret i morgen. Ellers, drikk masse vann og sur drikke, f.eks. appelsinjuice. 0 Siter
flisa Skrevet 7. desember 2005 Skrevet 7. desember 2005 Gå til legen -det høres ut som Urinveisinfeksjon. 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 7. desember 2005 Skrevet 7. desember 2005 Kom deg til legen. Kan ha UVI uten smerter når du tisser. Blod er uansett ikke bra i urinen. Gå til legen før det setter seg i nyrene, det er vondt det! Drikk masse. Ikke bli kald på beina. Tranebærkapsler skal også ha god effekt. 0 Siter
Dorthe Skrevet 7. desember 2005 Skrevet 7. desember 2005 Som de andre sier, kom deg til legen. Urinveisinfeksjon trenger ikke å være vondt men jeg lover at det er vondt hvis det går opp i nyrene og det virker som det er på vei oppover hos deg nå. 0 Siter
Gjest helt grønn... Skrevet 7. desember 2005 Skrevet 7. desember 2005 Mener dere at jeg skal dra til doktoren nå i kveld? Kan det ikke vente til i morgen? Uff, dere skremmer meg nå... 0 Siter
Freya Skrevet 7. desember 2005 Skrevet 7. desember 2005 Mener dere at jeg skal dra til doktoren nå i kveld? Kan det ikke vente til i morgen? Uff, dere skremmer meg nå... Ta det i morgen tidlig, ikke vits i å dra på legevakta med dette. 0 Siter
Dorthe Skrevet 7. desember 2005 Skrevet 7. desember 2005 Mener dere at jeg skal dra til doktoren nå i kveld? Kan det ikke vente til i morgen? Uff, dere skremmer meg nå... Det er ikke farlig, bare ubehagelig og du kan trygt vente til i morra men husk å ta med en steril urinprøve. 0 Siter
Gjest Anna Belinda Skrevet 7. desember 2005 Skrevet 7. desember 2005 Som de andre sier, det kan sette seg i nyrene. Jeg har hatt nyrebekkenbetennelse og det var ikke noe særlig. Hadde 40 i feber og fikk skjenn av legen fordi jeg kom så seint. Så kom deg til legen! 0 Siter
org Skrevet 7. desember 2005 Skrevet 7. desember 2005 Mener dere at jeg skal dra til doktoren nå i kveld? Kan det ikke vente til i morgen? Uff, dere skremmer meg nå... Hvis du ikke har veldig vondt, kan det vente til i morgen. Men da bør du ABSOLUTT til legen, altså! Ikke til å spøke med, sånn urinveisinfeksjon. Nyrebekkenbetennelse er svinvondt og dessuten farlig. Marsj av sted med deg! *streng* 0 Siter
Dorthe Skrevet 7. desember 2005 Skrevet 7. desember 2005 Hvis du ikke har veldig vondt, kan det vente til i morgen. Men da bør du ABSOLUTT til legen, altså! Ikke til å spøke med, sånn urinveisinfeksjon. Nyrebekkenbetennelse er svinvondt og dessuten farlig. Marsj av sted med deg! *streng* Ikke vær så streng da, org. Jeg har hatt urinveisinfeksjon nesten i ett strekk i 20 år og jeg er ikke dau enda ) 0 Siter
Gjest helt grønn... Skrevet 7. desember 2005 Skrevet 7. desember 2005 Hvis du ikke har veldig vondt, kan det vente til i morgen. Men da bør du ABSOLUTT til legen, altså! Ikke til å spøke med, sånn urinveisinfeksjon. Nyrebekkenbetennelse er svinvondt og dessuten farlig. Marsj av sted med deg! *streng* Lover å ta turen med en gang jeg står opp, æresord. Er litt vondt, men med varmeflaske går det bedre! Men at man kunne blø den veien, det var nytt for meg 0 Siter
org Skrevet 8. desember 2005 Skrevet 8. desember 2005 Ikke vær så streng da, org. Jeg har hatt urinveisinfeksjon nesten i ett strekk i 20 år og jeg er ikke dau enda ) Uff, var jeg for streng? Unnskyld. Men jeg har hatt nyrebekkenbetennelse, og det skal jeg hilse og si var vondt... 0 Siter
org Skrevet 8. desember 2005 Skrevet 8. desember 2005 Ikke vær så streng da, org. Jeg har hatt urinveisinfeksjon nesten i ett strekk i 20 år og jeg er ikke dau enda ) Hvordan er det forresten mulig å ha urinveisinfeksjon så lenge, Dorthe? Jeg vet mora mi, som hadde MS, var ille plaga, men har ikke hørt om så langvarig plager før. Tranebærkapsler sies å hjelpe. 0 Siter
Dorthe Skrevet 8. desember 2005 Skrevet 8. desember 2005 Uff, var jeg for streng? Unnskyld. Men jeg har hatt nyrebekkenbetennelse, og det skal jeg hilse og si var vondt... Jeg vet at det er vondt, jeg har det stadig vekk. 0 Siter
Dorthe Skrevet 8. desember 2005 Skrevet 8. desember 2005 Hvordan er det forresten mulig å ha urinveisinfeksjon så lenge, Dorthe? Jeg vet mora mi, som hadde MS, var ille plaga, men har ikke hørt om så langvarig plager før. Tranebærkapsler sies å hjelpe. Ikke spør meg for hadde noen visst det så skulle jeg forhindret det. Det begynte når jeg var gravid med dattera mi og siden har det aldri forsvunnet. Dvs, det forsvinner etter en 10 dagers kur og så starter det igjen etter noen dager. Jeg har prøvd det meste også tranebærskapsler men det hjelper ikke. Men jeg merker ikke så mye til det før jeg har hatt det en stund, akkurat nå sitter jeg med feber pga det og antibiotika som gjør meg enda slappere. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.