Gjest mammaen til 3 Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Er en ung trebarnsmor på 26, som plages av det som meget raskt kan bli åreknuter..?.. Under siste graviditet fikk jeg avogtil Store blodårer på lårene, og det kjentes ømt ut. Nå er jeg begynt på ceracette minipiller, og i tillegg jobber jeg 100 % som renholder. Jeg går til og fra jobb, og går endel imellom flere steder jeg vasker. Problemet nå er at føttene "ser ikke ut", er daglig øm og det stikker her og der på beina. når jeg ser etter der jeg kjenner dette er jeg blå, eller blodårene "buler". Er dette farlig? jeg blir rett og slett litt engstelig, tenker på blodpropp osv. Har pillene noe å si for dette+ Hvordan kan jeg forebygge dette? har det noe å si at jeg står og går hele dagen, og bærer mye tungt? Tips og råd mottas med takk! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/209300-%C3%A5reknuter/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.