Gå til innhold

Sliten nå

Anbefalte innlegg

Er bare så trøtt å trist i kveld! Mye på gang samtidig. Travelt på jobben. Vært med mamma i dag. Da blir jeg lei meg!

Hun er så flink, prøver alt hun kan å være der. Så kommer sorgen for alle de årene jeg så henne være der for alle andre, men aldri så at jeg hadde vondt! så er det så vanskelig å ta imot.

Legen min har sendt henvisning til gynekolog, så nå venter jeg på time for første gang. Glad på en måte men er så skremmende.

Og så har jeg levert henvisning til fysioterapi. Skal prøve en ny. Psykomotorisk. Og legen hadde skrevet på. At jeg var det - misbrukt. Hater det ordet. Vil ikke være det! Ikke brukt - en ting.

Så blir alt grøt i hodet..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/209384-sliten-n%C3%A5/
Del på andre sider

Fortsetter under...

I forhold til din mor; -Bruk tid kjære "skal". Dette er såpass omfattende og smertefullt at du må bruke tid. Kanskje dere etterhvert klarer å bygge opp et nært og godt forhold igjen. Men før den tid er det et par spøkelser fra fortiden dere må ta livet av.

Jeg ble glad over at du skal møte til psykomot.fysio. jeg tror og håper dette vil hjelpe deg.

Gode tanker ut i natten til deg.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/209384-sliten-n%C3%A5/#findComment-1517641
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...