Gå til innhold

hva skal jeg gjøre?

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg er en mor,som har fire barn. to sønner på 19 og 15. Og to døttre på 13 og 9 snart 10.

I helgen var jeg på Julebord.Og mannen min på foretingsreise Og den eldste sønnen vår skulle passe yngste dattra vår. For de to andre lå over hos en kamerat og venninne. Mens jeg var på julebordet.

Da jeg kom hjem hørte jeg yngste dattera gråte og skrike på rommet sitt. Og jeg så ikke sønnen min noe sted,så jeg gikk for hva som var galt med dattera mi. Da jeg kom inn på rommet hennes. Fikk jeg helt sjokk. For da så jeg eldste sønnen min lå i samme seng som dattera mi. Han var godt i gang med å seksuelt misbruke hun. Han hadde fått tissen

sin inni hennes tiss. Var ikke rart du hylte og skreik. Det var vondt for hun stakkar. Han hadde visst drevet på hele tiden siden jeg dro nesten. Jeg jaget sønnen min på dør. Han har prøvd å unnskylde han i ettertid. men jeg tar ikke mot den. Så nå bor han hos en kamerat. Synds jeg bør anmelde han. men er i tvil ettersom han er min sønn. hva syns dere jeg skal gjøre??

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/209390-hva-skal-jeg-gj%C3%B8re/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest svaksterk

Hei.

Dere trenger profesjonell hjelp for dette. Du kan kontakte psykolog, familieterapeut eller lignende. En grei førstegangskontaktplass kan være senter mot incest. Du finner dem på nettet. Det går an å ringe, bestille time eller sende mail.

Jenta trenger hjelp. Dere trenger hjelp.

Lykke til

Gjest svaksterk

Denne historien er sann håper jeg.

Jeg synes det var bra du tok parti for din datter, og ikke for ham. Anmeldelse er bra. Men jeg tror ikke du kommer dit uten videre. Du trenger noen å snakke med det om, og du trenger råd for hvordan du best kan hjelpe dattra di gjennom dette.

Kontakt noen.

MVH

Denne historien er sann håper jeg.

Jeg synes det var bra du tok parti for din datter, og ikke for ham. Anmeldelse er bra. Men jeg tror ikke du kommer dit uten videre. Du trenger noen å snakke med det om, og du trenger råd for hvordan du best kan hjelpe dattra di gjennom dette.

Kontakt noen.

MVH

Ja så klart denne historien er sann.Juger ikke om slikt :( Så klart jeg tok dattera min sitt parti det skulle bare mangle. Tror nok det beste er å anmelde han,så han finner på noe slikt til andre også. Men hva bør jeg ringe? Psykolog eller fastlegen? Hva er det beste?

Gjest svaksterk

Ja så klart denne historien er sann.Juger ikke om slikt :( Så klart jeg tok dattera min sitt parti det skulle bare mangle. Tror nok det beste er å anmelde han,så han finner på noe slikt til andre også. Men hva bør jeg ringe? Psykolog eller fastlegen? Hva er det beste?

Du kan gå gjennom fastlegen din og få henvisning til psykolog. Dette er billigere, men lange ventetider ofte. Du kan også gå til privatpraktiserende psykolog, som er noe dyrere, men lettere å få tak i. Da kan du jo også finne dem som er spesialiserte på dette området.

Hvor bor du? Jeg har en som er god på dette området, men jeg bor i Oslo

Annonse

Du kan gå gjennom fastlegen din og få henvisning til psykolog. Dette er billigere, men lange ventetider ofte. Du kan også gå til privatpraktiserende psykolog, som er noe dyrere, men lettere å få tak i. Da kan du jo også finne dem som er spesialiserte på dette området.

Hvor bor du? Jeg har en som er god på dette området, men jeg bor i Oslo

Ok. Takk for mange gode tips. Skal få oppsøkt en eller annen. Om det blir fastlegen eller om det blir privatpraktiserende psykolog.

Jeg bor i Oppland nesten på grensa til Trøndelang.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...