Gå til innhold

Morsan eller andre med såpeseriekompetanse

Anbefalte innlegg

Så du de siste episodene av Judging Amy? Husker du hun som spilte Maxines venninne Patricia? Blond, pen dame som fattet interesse for Ignacio.

Var ikke hun med i Falcon Crest? Mora til en eller annen allerede da, gud bedre, de blir jo ikke eldre.

Gikk ikke Falcon Crest på 1970-tallet?

Jeg tror sannelig de blir balsamert i levende tilstand eller lagt på sprit eller noe. Enkelte blir ikke eldre.

Er det samme dama?

Fortsetter under...

Men ja. Het hun ikke Maggie? Hun var ihvertfall gift med Chase, som var den snille.

Nettopp, og de var foreldrene til..? Ikke Lorenzo Lamas, men han andre. Ikke den mørke sviskeprinsen.

Melissa var vel gift med begge etter tur, men jeg kommer ikke på hva han heter.

Da husker du som meg. Men hvis hun var f. eks. 40 den gangen, må hun være bortimot 70 nå. Kan det være mulig?

Nettopp, og de var foreldrene til..? Ikke Lorenzo Lamas, men han andre. Ikke den mørke sviskeprinsen.

Melissa var vel gift med begge etter tur, men jeg kommer ikke på hva han heter.

Da husker du som meg. Men hvis hun var f. eks. 40 den gangen, må hun være bortimot 70 nå. Kan det være mulig?

Foreldrene til Cole, som også var snill.

Er det ikke ca. 25 år siden, da? Hun var dessuten neppe 40 da. Ikke alltid like logisk i såpeserier vet du - kvinner på 35 har voksne barn, og menn på 25 er overleger...

Er det ikke ca. 25 år siden, da? Hun var dessuten neppe 40 da. Ikke alltid like logisk i såpeserier vet du - kvinner på 35 har voksne barn, og menn på 25 er overleger...

Cole var det, ja. Takk! Og han var snill.

Det er mye mulig du har rett i dette med alder. Hun kan ha vært under 40 den gangen.

Annonse

Hadde ikke Cole en søster?? Hva het hun? *herregud* merkelig hva jeg bryr meg om etter 20 år, he he...

Vicky??? Hun med det røde lange håret?? Det var søsteren til Cole var det ikke????

Vicky??? Hun med det røde lange håret?? Det var søsteren til Cole var det ikke????

Stemmer, det.

Nå tror vel alle at jeg har sett alle episodene. Egentlig har jeg bare hukommelse som en elefant.

Tror forresten det ble en ny skuespiller som var Vicky senere, og hun hadde mørkt hår?

Stemmer, det.

Nå tror vel alle at jeg har sett alle episodene. Egentlig har jeg bare hukommelse som en elefant.

Tror forresten det ble en ny skuespiller som var Vicky senere, og hun hadde mørkt hår?

JA, det tror jeg stemmer....Hm.. Hvem var det tro, .. ?

*skjemmes over at jeg i det hele tatt tenker på det* ;-)

Maxine selv var med der. Og en annen venninne som dukket opp i Judging Amy var den andre. Men det er ikke den venninna jeg mener.

Ok, det er en stund siden jeg så de episodene så derfor husker jeg best henne og Maxine selvfølgelig.

Annonse

Tar litt tid før lyden kommer helt inn i Ola-dalen! ;-)

Jeg så ikke Amy, men ettersom det allerede nå er avslørt at det er den samme som spilte Maggie i Falcon Crest, kan jeg legge til at hun nå for tiden spiller moren til Greg i "Dharma & Greg"! ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...