Gå til innhold

Hvordan legge videosnutter på nettet??

Anbefalte innlegg

Jeg har et panasonic digital kamera og dette bruker jeg for å lage små videosnutter av min lille engel. Jeg har lyst til å legge noen snutter ut på hans hjemmeside, men vet ikke helt hvordan..

Jeg bruker programmet som fulgte kamera VideoStudio 8, et kjempefint program hvor jeg kan legge inn tekst og sanger. her kan jeg lage dvd kopier, CD og også legge det ut på nett. Dvs share video online.. jeg får lagret det, men det er ingen instruksjon hvordan legge det ut på nett.

Finnes det noen servere som oppbevarer videosnutter og som man kan linke seg til, eller hvordan fungerer dette???

Fortsetter under...

Det finnes mange steder hvor du kan opprette egne websider med lagringsplass, men så vidt meg bekjent er dette tjenester som vanligvis koster penger.

Noen internettleverandører (selv har jeg Chello) tilbyr dette som en del av "pakken".

Her er ett eksempel hvor du kan kjøpe deg serverplass:

http://www.webhuset.no/

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...