Gjest Frustrert frue Skrevet 9. desember 2005 Skrevet 9. desember 2005 Kan jeg få fjernet visdomstann der? Har en som har plaget meg i noen år, og nå er det sååå vondt at jeg bare MÅ gjøre noe! Men det er jo så dyrt! Hva koster det på tannlegehøyskolen i tilfelle? 0 Siter
Gjest stud.odont. Skrevet 9. desember 2005 Skrevet 9. desember 2005 Hvis det gjør virkelig vondt, er det best om du får sjekka det snarest. På "Tannlegehøyskolen" er det timebestillinger bare et par ganger i året, og ventetida kan dermed bli lang. 0 Siter
kaffepiken Skrevet 9. desember 2005 Skrevet 9. desember 2005 Ta en telefon dit, du kan være heldig og få time raskt. Det er ikke så dyrt der, husker ikke prisen. Mye billigere enn hos vanlig tannlege. Men jeg vil ikke anbefale det om du har litt tannlegeskrekk. Du får jo refundert noe av utgiftene fra trygdekontoret ditt om du går til vanlig tannlege. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.