Gjest sidemålshater Skrevet 9. desember 2005 Skrevet 9. desember 2005 Hei Hvordan kan jeg si "etter århundreskiftet går han over til en mer objektiv og fortellende stil" på nynorsk? 0 Siter
jubalong70 Skrevet 9. desember 2005 Skrevet 9. desember 2005 Etter århundreskiftet går han over til ein mer objektiv og forteljande stil. Vanskeligere trengs det ikke å gjøres... 0 Siter
Gjest sidemålshater Skrevet 9. desember 2005 Skrevet 9. desember 2005 Etter århundreskiftet går han over til ein mer objektiv og forteljande stil. Vanskeligere trengs det ikke å gjøres... Jo, men maskinen min vil ikke godta århundreskiftet 0 Siter
Gjest Sidemålelsker Skrevet 9. desember 2005 Skrevet 9. desember 2005 Jo, men maskinen min vil ikke godta århundreskiftet Prøv hundreårsskiftet. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 9. desember 2005 Skrevet 9. desember 2005 Jo, men maskinen min vil ikke godta århundreskiftet Da overstyrer du maskinen! 0 Siter
mensana Skrevet 9. desember 2005 Skrevet 9. desember 2005 Etter århundreskiftet går han over til ein mer objektiv og forteljande stil. Vanskeligere trengs det ikke å gjøres... meir. - og hundreårsskiftet. :-) 0 Siter
Gjest sidemålshater Skrevet 9. desember 2005 Skrevet 9. desember 2005 Prøv hundreårsskiftet. thanks! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.