EnnaHe Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 Har fått påvist gjærsopp i øret. Min fastlege ringte øre nese halsavd. for å få beskjed om hva slags medisin jeg skal bruke for å kurere lidelsen. Samtidig så han en hevelse eller en slags byll på tomhinnen. Det føles som helt kammerorkester har tatt bolig i øret. Og tommen er veldig hørbar, det er sikkert pulsslagene mine jeg hører. Legen ved ørenesehals anbefalte canesten liniment 2 dråper morgen og kveld. Det væsker inne i øret..jeg har kjent det lenge, og det ble heller ikke bedre av at jeg klødd/pirket meg i øret. Det svir i øret når jeg drypper meg, og jeg får en brennende følelse i hele venstre side.Samtidig knaker det i nakkemusklene..rett nedenfor øret. Kan du hjelpe? Dagene mine er temmelig slitsomme akkuratnå. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/209585-gj%C3%A6rsopp-i-%C3%B8ret/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.