Gå til innhold

merkelige fenomener...hmm

Anbefalte innlegg

Gjest isabella84
Skrevet

Jeg har nettopp blitt forelska i en type...kjempe forelsket...og det er så lenge siden jeg har vært så forelsket at jeg helt har glemt hvordan det er...En helt nydelig, men en helt forferdelig følelse på en gang... Jeg våkner tiiiidlig, av at jeg er lys våken og veldig kvalm. Kvalm på en dårlig og god måte. Jeg spiser mye til vanlig, men nå er magesekken min tydeligvis ikke interessert i mat. Jeg vil heller spy...så forelsket er jeg...Når jeg treffer han eller er med han, forsvinner disse fenomenene av en eller annen mystisk grunn... Kanskje litt positivt egentlig? Men veldig rart...Så når jeg kommer hjem igjen, etter nettopp å ha vært med han, er det påan igjen med alle fenomenene... ÅÅÅ det er en helt syk følelse...Føler meg som en fjortis.... :-)

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...