Gå til innhold

Hvor mange liker smileyen "min"?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skrevet

Han der skal du få ha i fred for meg. Han har _den_ potetnesa, og ser så irriterende eplekjekk ut at jeg er rimelig sikker på at han er en nær venn med både Åsne, Ari, Conradi og hele hurven. Ikke min type, rett og slett.

Skrevet

Han der skal du få ha i fred for meg. Han har _den_ potetnesa, og ser så irriterende eplekjekk ut at jeg er rimelig sikker på at han er en nær venn med både Åsne, Ari, Conradi og hele hurven. Ikke min type, rett og slett.

Hohoho, bra sagt!

Skrevet

Den der er søt! Og så befriende at man slipper å legge hodet på siden!

Skrevet

Jeg tenker på deg hveeer gang jeg ser den. :-) Og ja, jeg ser nesa, fatter ikke at noen har kunnet ta feil av den!

Annonse

Skrevet

Humrer i skjegget.

Gjest ChiengMai
Skrevet

Den er min, den er min, den er min.

c",)

"Den er min, den er min, den er min."

Phø, prøv deg ikke med den! Har sett den smileyen på årevis før jeg i det hele tatt la merke til noen ceciliy på DOL. Chatta veldig mye rundt 1997-2000, og da var den flittig brukt av en av chattekompisene mine.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...