Gå til innhold

Hvor mange liker smileyen "min"?

Anbefalte innlegg

Jeg observerer og noterer meg at smileyen min er å se oftere og oftere her på dol. Det må sies at nettopp denne smileyen er av en svært sjelden rase, så når den først blir tatt med, så stikker den seg ut.

Jeg er veldig fornøyd med smileyen min.

Men altså. Til poenget. Jeg bemerker meg at smileyfrekvensen har en dramatisk oppgang i hyppighetskurven. I den anledning har jeg et par spørsmål jeg gjerne ønsker positivt svar på:

- Er smileyen min veldig søt?

- Er det fordi jeg bruker den at dere andre også bruker den? (det er til og med en som har tatt den med i nicket sitt, ti poeng til den)

- Skjønner dere hvor nesa sitter?

c",)

Deres ydmyke og kledelig beskjedne

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/209590-hvor-mange-liker-smileyen-min/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Har du lagd den selv? Ta patent på den da vel! Jeg må nok innrømme at jeg ikke kan fordra den og vil nok ikke ta den i mine hender på denne siden av jul c",)

Dessverre, den er ikke selvlaget og akkurat det er meget beklagelig. Men jeg har adoptert den og da er den min(*gisper, kryper under pulten og håper alle vil ta spøken*)

Jeg regnet helt klart med at du ikke liker den. Men når det er sagt, så deler jeg gjerne med meg.

c",)

fei1365380229

Dessverre, den er ikke selvlaget og akkurat det er meget beklagelig. Men jeg har adoptert den og da er den min(*gisper, kryper under pulten og håper alle vil ta spøken*)

Jeg regnet helt klart med at du ikke liker den. Men når det er sagt, så deler jeg gjerne med meg.

c",)

Ja, ja.. den er nok ikke bare din lenger. Den blir sendt rundt i alle mine sms'er, mailer osv., men jeg bruker den svært sjelden her på dol, nettopp fordi den er din da c",)

Ja, ja.. den er nok ikke bare din lenger. Den blir sendt rundt i alle mine sms'er, mailer osv., men jeg bruker den svært sjelden her på dol, nettopp fordi den er din da c",)

Nå er jeg så sjarmert at det er like før jeg begynner å blafre med dådyrvippene mine.

Er ikke det nesten den samme som gubben min brukte før tro? :)

Min spesialere er slik:

Hva brukte han, da? Jeg synes å huske at jeg bemerket smileyen hans en gang. Jeg mener jeg var imponert, men at det ikke var helt den samme..... hm... kan ikke huske for sikkert.

Din var ganske fin den også!

Annonse

He he..den er vel ganske vanlig? =)

Jeg bruker den aldri for det tar så langt tid å skrive :P

*kartofle M.Angelica ut av denne tråden*

Den er min fordi jeg vil det skal være sånn. Men det er selvsagt helt i orden at dere andre låner den.

c",)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...