Gå til innhold

hjelp noe råd


Nicita1365380875

Anbefalte innlegg

Nicita1365380875

Jeg håper Pappen til babyen er T han er norske man fra Krirkesnes...

Først fekk jeg menstrasjonen den 14 September fram til 18 September Så fekk jeg mensen igjen den 19 Oktober hvor mange dager i skylosen er jeg da (34-36 dager i mellom)?

Sist jeg fekk mensen var den 19 Oktober... så skule jeg egntlig fåt mensen ca den 23 November stemer det?

Men fekk ikke så blei jeg gravid.

Men jeg vetikke hvilken uke jeg er i nå i Svangerskapet det kan ikke bli uke 5 For Jeg var på sykehusetden 09.12.05 å såg på UL såg vi ikke ryggraden eller hjerte slår enda så jeg er ikke i uke 5 er jeg i uke 4 nå eller?

Er forsteret i uka 4 eller Svangerskap uke 5?

Di sa det var ganske tidlig fostervanet har vokst.

Når ca skule jeg fårt unnfangelse da dato?

Hvilken dag(dato ca skule jeg fåt El da?

F manen er gange redd hvis han blir faren så kan noen hjelpe ,eg her inne..

Jeg fikk mensen den 14 September og igjen fekk jeg mensen den 19 Oktober.Jeg hadet samleie den 29 Oktober me T manen og anen vær dag i uka 44 så hadet jeg samleie med T mannen den 8 November og 10 November og 13 November og 15 November.

Forstere mit er ikke i uke 5 på Ul såg jeg ikke hjerte en gang .

Da må jeg vår i uke 4 ikke sant?

Jeg hadet kun 1 gang samlei med F den 09 November..

Jeg kune ikke bli gravid med F ikke sant?

Kan noen hjelpe meg jeg Skjelver redd...

F manne Kommer i fra ITALIA......

Hvis det var han som er faren til ungen vile han ta meg til retten å ta ungen i fra meg truer han meg for han har mer stabilitet med jobb og jeg men jeg har ikke jobb kan Advokakten ta ungen fra meg da..?

Hva tror du?

Så F kan ikke være faren til Babyen ikke sant?

Takk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er du sammen med han fra Italia datt litt ut.

Etter som jeg forstod så vet han at du er gravid??

Hvorfor skulle han ha noen grunn til å gå til advokat??

Tror ikke jeg helt har skjønt hva jeg svarer på her litt sent på kveld her :)))))))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicita1365380875

Er du sammen med han fra Italia datt litt ut.

Etter som jeg forstod så vet han at du er gravid??

Hvorfor skulle han ha noen grunn til å gå til advokat??

Tror ikke jeg helt har skjønt hva jeg svarer på her litt sent på kveld her :)))))))

Hallo..

Jeg er ikke samen med F Italien.

Ja han vet jeg er gravid.

Men hvis du ser på datoene han kan ikke bli faren ikke sant?

Foreldrene hans vil for lenge vi dra til Advokaten så vil di ta ungen i fra meg begryyn av jeg har ikke stabil liv jobb osv der for....

Takk..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UndrendePåDetMeste

Hallo..

Jeg er ikke samen med F Italien.

Ja han vet jeg er gravid.

Men hvis du ser på datoene han kan ikke bli faren ikke sant?

Foreldrene hans vil for lenge vi dra til Advokaten så vil di ta ungen i fra meg begryyn av jeg har ikke stabil liv jobb osv der for....

Takk..

De kan ikke ta barnet ditt. Du behøver ikke engang oppgi hvem som er barnets far, visste du det? Det er helt opp til deg! Om du ikke oppgir hvem som er barnets far, så får du minstebidrag fra staten. Det vil si at du får det minste beløpet aleneforeldre kan få i måneden. Alle aleneforeldre får dette.

Om du oppgir navnet på barnefaren kan det hende du får mer i barnebidrag, for da blir det regnet ut fra lønnen hans, så får du en viss sum fra lønnen hans en gang i måneden.

Om du vil vite hvem som er faren kan du ta dna test av barn og de to mulige fedrene.

MEN DU VELGER SELV OM DU VIL OPPGI BARNEFARENS NAVN! Du trenger ikke oppgi noen verdens ting, opptil deg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De kan ikke ta barnet ditt. Du behøver ikke engang oppgi hvem som er barnets far, visste du det? Det er helt opp til deg! Om du ikke oppgir hvem som er barnets far, så får du minstebidrag fra staten. Det vil si at du får det minste beløpet aleneforeldre kan få i måneden. Alle aleneforeldre får dette.

Om du oppgir navnet på barnefaren kan det hende du får mer i barnebidrag, for da blir det regnet ut fra lønnen hans, så får du en viss sum fra lønnen hans en gang i måneden.

Om du vil vite hvem som er faren kan du ta dna test av barn og de to mulige fedrene.

MEN DU VELGER SELV OM DU VIL OPPGI BARNEFARENS NAVN! Du trenger ikke oppgi noen verdens ting, opptil deg:)

Har du sjekket ut de nye bidragsreglene? Det finnes ikke noen minstegrense mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicita1365380875

De kan ikke ta barnet ditt. Du behøver ikke engang oppgi hvem som er barnets far, visste du det? Det er helt opp til deg! Om du ikke oppgir hvem som er barnets far, så får du minstebidrag fra staten. Det vil si at du får det minste beløpet aleneforeldre kan få i måneden. Alle aleneforeldre får dette.

Om du oppgir navnet på barnefaren kan det hende du får mer i barnebidrag, for da blir det regnet ut fra lønnen hans, så får du en viss sum fra lønnen hans en gang i måneden.

Om du vil vite hvem som er faren kan du ta dna test av barn og de to mulige fedrene.

MEN DU VELGER SELV OM DU VIL OPPGI BARNEFARENS NAVN! Du trenger ikke oppgi noen verdens ting, opptil deg:)

Hallo..Tusen takk..

Jeg var dum jeg sa til han F Italieneren at kanskje han kan vær faren men jeg er ikke så sikert på det for jeg hadet kun 1 gang samleie med han.

Jeg fekk mensen Den 14 September fekk jeg igjen den 19 Oktober Hvor lang sykluse har jeg da?

Jeg hadet samleie med T rett etter mensen noen dager etter på og annen vær dag og den 8 november.

Jeg hadet samleie med F den 09 november han kan ikke være haren ikke sant?

Er syklusen min 38 dager eller 36 dager i mellom?

For jeg hadet ikke EL den 09 november ikke sant?

Går det ann å ta dna test når babyen liger inni magen min?

Ja jeg er bare redd hvis F er faren Italien da vile familien hans ta ungen fra meg for jeg har ikke jobb stabilt live og plass å bo..Jeg vil beholdet ungen...

Hjelp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nicita1365380875

Har du sjekket ut de nye bidragsreglene? Det finnes ikke noen minstegrense mer.

Hallo...

Nei jeg har ikke skjekkte ut det nye bidgragsregler. hvor kan jeg skjekke det ut da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest du må regne ut

Her ble det mye fakta å forhold seg til. Men jeg mener å ha lest at eggløsningen finner sted 14 dager før menstruasjon. Så da tar du antall dager i syklusen din minus 14 - og så finner du dagen der du sannsynligvis hadde eggløsning og ble befruktet.

Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UndrendePåDetMeste

Hallo..Tusen takk..

Jeg var dum jeg sa til han F Italieneren at kanskje han kan vær faren men jeg er ikke så sikert på det for jeg hadet kun 1 gang samleie med han.

Jeg fekk mensen Den 14 September fekk jeg igjen den 19 Oktober Hvor lang sykluse har jeg da?

Jeg hadet samleie med T rett etter mensen noen dager etter på og annen vær dag og den 8 november.

Jeg hadet samleie med F den 09 november han kan ikke være haren ikke sant?

Er syklusen min 38 dager eller 36 dager i mellom?

For jeg hadet ikke EL den 09 november ikke sant?

Går det ann å ta dna test når babyen liger inni magen min?

Ja jeg er bare redd hvis F er faren Italien da vile familien hans ta ungen fra meg for jeg har ikke jobb stabilt live og plass å bo..Jeg vil beholdet ungen...

Hjelp

testen kan du ta etter barnet har kommet ut. Du velger selv om du vil si hvem du tror er faren. Mange som skriver "ukjent" på papiret, uansett om de vet hvem faren er eller ikke. Gå til sosialkontoret i kommunen din, så får du hjelp til å finne et skikkelig stedå bo, penger til mat og gå til Aetatkontoret der du bor så hjelper de deg med å finne jobb:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicita1365380875

Her ble det mye fakta å forhold seg til. Men jeg mener å ha lest at eggløsningen finner sted 14 dager før menstruasjon. Så da tar du antall dager i syklusen din minus 14 - og så finner du dagen der du sannsynligvis hadde eggløsning og ble befruktet.

Lykke til.

Hallo jeg vet ikke heilt hvordan jeg regener det ut kune du regne ut for meg.. Takk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo jeg vet ikke heilt hvordan jeg regener det ut kune du regne ut for meg.. Takk

Ok. Har regnet ut i full fart. For meg ser det ut som om din syklus er 35 dager. Dermed har du sannsynligvis eggløsning dag 24, (første mensdag er dag 1).

Det vil si at du sist hadde eggløsning rundt den 11. november. Du skulle hatt mens ca. 25. november, i følge mine utregninger.

Svangerskapet regnes fra første mensdag i siste syklus, som for deg var 19. oktober.

http://www.babyverden.no/templates/Calculator_Period____635.aspx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

Nicita1365380875

Ok. Har regnet ut i full fart. For meg ser det ut som om din syklus er 35 dager. Dermed har du sannsynligvis eggløsning dag 24, (første mensdag er dag 1).

Det vil si at du sist hadde eggløsning rundt den 11. november. Du skulle hatt mens ca. 25. november, i følge mine utregninger.

Svangerskapet regnes fra første mensdag i siste syklus, som for deg var 19. oktober.

http://www.babyverden.no/templates/Calculator_Period____635.aspx

Hallo takk...

Jeg skal til Ultralyd på Onsadg å se hvor langt jg er kommet..

Men fastlegen min sier det skjedet ca den 02.11.05 så terminen min ca den 27 Juli,2006 stemer det?

jg skjekte meg den 09.12.2005 så legen på sykehuset på ultralyd da sa hun at jg haddet komt til uke sluten på uke 5.osv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Nicita1365380875

trygdeetaten.no

hallo..

ja trygdetkontoret men bytter di ikke beløpene engangsbeløp osv

jeg er ikke samboer eller gifte. har kjæreste . hvordan virke det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicita1365380875

Her ble det mye fakta å forhold seg til. Men jeg mener å ha lest at eggløsningen finner sted 14 dager før menstruasjon. Så da tar du antall dager i syklusen din minus 14 - og så finner du dagen der du sannsynligvis hadde eggløsning og ble befruktet.

Lykke til.

sykehuset lege tokk Ul av mg..

han sa jg var 9uker og 4 dager, men i dag er jg 10uke og 0dager..

så han sa unnfangesle skjedet 13-14 november 2005..

terminen min 09,08,06 stemer det..???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest regnet ut

sykehuset lege tokk Ul av mg..

han sa jg var 9uker og 4 dager, men i dag er jg 10uke og 0dager..

så han sa unnfangesle skjedet 13-14 november 2005..

terminen min 09,08,06 stemer det..???

I følge kalkulatoren her

http://www.babyverden.no/templates/Calculator_Period.aspx?id=635

forutsatt at første dag av siste mens var 19. oktober, og du har en syklus på 35 dager, blir termindato 4.8.06

Men UL gir sikkert en mer nøyaktig termin enn min utrengnig basert på noe gjetting - så da synes jeg du skal forholde deg til at termin er 9.8.06, som legen sier.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicita1365380875

I følge kalkulatoren her

http://www.babyverden.no/templates/Calculator_Period.aspx?id=635

forutsatt at første dag av siste mens var 19. oktober, og du har en syklus på 35 dager, blir termindato 4.8.06

Men UL gir sikkert en mer nøyaktig termin enn min utrengnig basert på noe gjetting - så da synes jeg du skal forholde deg til at termin er 9.8.06, som legen sier.

Lykke til!

hallo...

ja legen sier ca men at jg måte vente til uke 19 ta ul på sykehuset da kan di regna ritigere dato og kjønn??

men jordmor på sykehuset sa hvis ungen liger ryggen til går det ann å snu babyen eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest regnet ut

hallo...

ja legen sier ca men at jg måte vente til uke 19 ta ul på sykehuset da kan di regna ritigere dato og kjønn??

men jordmor på sykehuset sa hvis ungen liger ryggen til går det ann å snu babyen eller?

Hvis ungen ligger med ryggen til når du skal på UL, mener du? Det går nok an å prøve å pirke i ungen for å få den til å bevege seg, men det får du ta som det kommer!

Du får ha lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Nicita1365380875

Hvis ungen ligger med ryggen til når du skal på UL, mener du? Det går nok an å prøve å pirke i ungen for å få den til å bevege seg, men det får du ta som det kommer!

Du får ha lykke til!

Hallo...

Tsen takk..

Men hva meiner du med pirke i ungen hvordan....

i morgen er jeg12 uke Har jeg kommet over Riseko uken eller For Spontanabort...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...