Gå til innhold

Gyda og M.Angelica

Anbefalte innlegg

Gjest M.Angelica

Det var jo det da.

hehe nå har jeg fått over dine bilder også. Det bildet av oss som danser til CC var jo ganske konge da. *LOL*

He he..har du begynt å blitt glemsk? De andre var jo brune og i heeelt annerledes ;) *knis*

Jaa..det var kongebilde!! =D

Fortsetter under...

• Svar 63
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• amber sun

20

• hare1365380455

19

• Gyda

5

Mest aktive i denne tråden

Gjest M.Angelica

LOL

ok, da skjønner jeg. Men jeg må innrømme at jeg ikke fikk det med meg før nå idag, da jeg så bildene ;-P

Var jo så opptatt med bl.a. dansingen *s*

*s*

He he..Legger du ikke merke til hva jeg har på meg en gang?? *sjokk og vantro*

*knis*

*s*

He he..Legger du ikke merke til hva jeg har på meg en gang?? *sjokk og vantro*

*knis*

Joda joda...jeg husker alle detaljer av den første toppen du hadde på.

Men altså, når du skifter klær hele tiden ( ;-P ) og klokka går over midnatt, og jeg bare er opptatt av å ikke gå glipp av noe, så er det vel ikke så rart at jeg ikke husker det vel...? ;-)

ssss

Annonse

hare1365380455

Joda joda...jeg husker alle detaljer av den første toppen du hadde på.

Men altså, når du skifter klær hele tiden ( ;-P ) og klokka går over midnatt, og jeg bare er opptatt av å ikke gå glipp av noe, så er det vel ikke så rart at jeg ikke husker det vel...? ;-)

ssss

Men du gikk glipp av at hun skiftet....;)

Gjest M.Angelica

Ja....men det var sikkert mens vi var oppe på taket. ;-P

Da du kommenterte at jenta ikke var i vinduet lenger *flire*. Og så spurte du om det var folk uten klær i de andre vinduene. *LOL*

Det er folk uten klær i huset ved siden av også. De blottet seg en dag da jeg skulle på jobb.

De e det huset vi ser fra vinduet på gangen, vet dere ;)

*LOL*

haha åja! De fikk det dobbelt opp da ja.

Stemmer, jeg leste både det jeg skrev, og det vi leste. Husker at du påpekte det...skjønte ikke helt hva du siktet til, for jeg leste det høyt uten å tenke over det ;-P

*LOL*

Ja - det var rett og slett kostelig. Først sitte og se og høre hva du sa at du skulle skrive, og så kom det som tekst på skjermen litt etterpå.

:o))

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...