amber sun Skrevet 11. desember 2005 Skrevet 11. desember 2005 Jeg bare kom ikke på det.... Det var du som lurte på hvor de var, og som så etter de i et mørkt vindu. I know. Jeg så etter dem. Men det var etter at du hadde spurt om det var folk uten klær i noen av vinduene ;-P *fnis* 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 11. desember 2005 Skrevet 11. desember 2005 I know. Jeg så etter dem. Men det var etter at du hadde spurt om det var folk uten klær i noen av vinduene ;-P *fnis* Ja, for jeg skulle tulle med deg.. hihi! 0 Siter
amber sun Skrevet 11. desember 2005 Skrevet 11. desember 2005 Ja, for jeg skulle tulle med deg.. hihi! å - eh...tulla du bare? Burde jo ha skjønt det da... *kremt* ;-P 0 Siter
Gyda Skrevet 12. desember 2005 Skrevet 12. desember 2005 Ho ho..ja, det er jo julesesong nå! Dere var absolutt staselige i nisselue! (Trist at dere kan bruke det bare i desember ...) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.