Gå til innhold

ubehagelige bivirkninger

Anbefalte innlegg

Hei

Har et halvt års tid tatt 20 mg cipramil daglig. For et par uker siden sluttet jeg å ta tabletter mer eller mindre på dagen. Etter det har jeg vært mye plaget med bivirkninger, noe som har forverret seg kraftig de siste dagene. Symtomene begynte med lett svimmelhet hvis jeg var i fysisk aktivitet. Nå er det så illle at jeg føler meg konstant svimmel, og må være forsiktig i trapper o.l for i det hele tatt å holde meg på bena. Dessuten har jeg sysnforstyrrelser og til tider voldsom hodepine. Er klar over at en mer gradvis nedtrapping av antidepressiva anbefales. Jeg kunne nok holdt ut med bivirkningene hadde det ikke vært for at jeg har eksamen om et par dager. Har problemer med å konsentrere meg om lesing, det får meg bare til å føle meg enda mer svimmel. Har du noen gode råd til hvordan jeg så kjapt som mulig kan redusere bivirkningene? Bør jeg starte på igjen med små doser til eksamene mine er overstått?

På forhånd takk.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/209803-ubehagelige-bivirkninger/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...