Gå til innhold

Det var en gang en jente

Anbefalte innlegg

Hun var så alene.

Hun hadde en bror som var glad i henne. Litt for glad i henne. Han ville ha sex med henne. Hun sa nei, men han gjorde det likevel.

Jenta kom til en lege. Han likte jenters rumpe. Han likte å ha fingrene i rumpa på barn.

Hun var i narkose med ham en gang. Hun våknet opp sår i rumpa.

Som voksen klarer hun ikke å sove i narkose. Hun angriper sykepleiere og de som er der. Hun skal ut, mens hun er i narkose. Den andre gangen hun er i narkose nekter kroppen å sove, den vil ikke selv om hun er pumpet full av stoffer som gjør at hun skal hvile, nettopp dette gjør at hun ikke får hvile.

Den lille jenta dukker opp i flash hver gang hun er hos en lege. Hun blir ikke kvitt henne.

Noe er ødelagt der bak, og hun vet ikke om det kan skyldes denne legens fingre i små tarmer. Men noe er helt ødelagt, og må stadig opereres, uten at det hjelper.

Når jeg blir stor og sterk, da skal jeg ta ham!

Men nå, nå plager disse tankene meg mer enn jeg skulle ønske de gjorde.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/209862-det-var-en-gang-en-jente/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...